تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815476172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حقوق های نجومی سبب کاهش اعتماد مردم به مسئولان نظام می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مازند مجلس: مازندمجلس: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه دریافت حقوق های نجومی برخی مسئولان اعتماد مردم به مدیران کشور را کم می کند، گفت: وجود چنین مسائلی در میان مدیران کشور یک ظلم به نظام اسلامی است و نباید شاهد پرداخت های نجومی در کشور باشیم.
مازندمجلس :
احمد امیرآبادی فراهانی در مراسم افتتاح پایگاه بسیج شهید مصطفی لو که عصر امروز در خانه کارگر قم برگزار شد، با تأکید بر نقش مؤثر کارگران در پیشبرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: کارگران در عرصه های مختلف من جمله هشت سال دفاع مقدس تلاش بسیاری هم در پشت جبهه و هم در خطوط مقدم جنگ با دشمن بعثی داشتند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهدای قشر کارگر هشت سال جنگ تحمیلی افزود: شهیدانی همچون شهید برونسی الگوی کاملی برای کارگران بودند چرا که این افراد تنها برای خدا کار انجام می دادند و در موقعیت های سخت با تأسی به ائمه (ع) از مشکلات عبور می کردند.
وی با تأکید بر اینکه بسیج یک فرهنگ است که به همه تعلق دارد، خاطرنشان کرد: بسیج متعلق به حزب و گروه خاصی نیست و تمام کسانی که ولایی هستند بسیجی بوده و عملکرد این نهاد در همه عرصه ها برای همگان مشخص است.
امیرآبادی با تأکید برداشتن روحیه بسیجی در همه عرصه ها گفت:اینکه در زمینهٔ هسته ای و موشکی توانسته ایم پیشرفت داشته باشیم به برکت روحیه بسیجی و ازخودگذشتگی است همچنین اینکه در حال حاضر خودکفا شده ایم به برکت همین داشتن روحیه بسیجی است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمنان اسلام و نظام اسلامی به دنبال اسلام هراسی و معرفی اسلام به عنوان یک دین افراطی هستند اما در هرجایی که مسلمانان با داشتن روحیه بسیجی، مقاومت اسلامی را تشکیل دادند، موفق شدند.
وی بابیان اینکه جبهه مقاومت زاییده تفکر بسیجی در جهان است، عنوان کرد: امید است روزی برسد که وهابیت، آل سعود و رژیم صهیونیستی از بین بروند و دنیای اسلام از دست مستکبران و وهابیت رهایی یابد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای ...
[ مشاهده متن کامل حقوق های نجومی سبب کاهش اعتماد مردم به مسئولان نظام می شود در پایگاه خبری مجلس مازندران ]اخبار پیشنهادی:





سه شنبه ، ۹آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مازند مجلس]
[مشاهده در: www.mazandmajles.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن