تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802207895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرنوشت لیگ شانزدهم در دستان پدیده


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ورزش‌سه: تیم پدیده مشهد در پایان هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر موفق شده با کسب 14 امتیاز رتبه هشتم جدول را به خود اختصاص دهد. پدیده اولین پیروزی این فصل را هفته اول و مقابل میزبان خود سپاهان اصفهان دشت کرد و در ادامه تا هفته دهم برای کسب دومین پیروزی فصل در مقابل صبای قم انتظار کشید. آن ها در هفته یازدهم هم موفق شدند با شکست ماشین سازی در مشهد سومین پیروزی فصل خود را به دست بیاورند و با کسب 3 پیروزی و 4 تساوی به علاوه 4 شکست در رتبه هشتم قرار گیرند.
 
شاگردان مهاجری با کسب 7 متیاز از سه بازی گذشته خود عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشته اند و حالا باید در ادامه فصل سخت‌ترین روزهای لیگ شانزدهم را در مصاف با مدعیان پشت سر بگذراند.


هفته دوازهم و مصاف با صدرنشین
 
تیم پدیده در چارچوب هفته دوازدهم باید به مصاف تراکتورسازی تبریز برود که با 23 امتیاز در صدر جدول رده بندی مسابقات قرار دارد. آن ها تاکنون به تیم پرطرفدار تبریزی نباخته اند و در تبریز هم در فکر ادامه همین روند هستند. در مقابل تیم تراکتورسازی قرار دارد که از شش بازی خانگی خود صاحب سه پیروزی و سه تساوی شده و شاگردان مهاجری به خوبی می دانند که بازی کردن در تبریز و خارج شدن با امتیاز از این شهر، اصلا کار ساده ای نخواهد بود.


مصاف با پرسپولیس در مشهد
 
تیم پدیده در دیدار بعدی خود باید در مشهد میزبان تیم سرخ پوش پایتخت باشد؛ دیدار سال گذشته این دو تیم در مشهد با نتیجه تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت که تا دقایق پایانی تیم مشهدی از پرسپولیس پیش بود و ضربه ایستگاهی رامین رضاییان کار را به تساوی کشاند. اگرچه این دیدار به توجه به نتایج به دست آمده در هفته دوازدهم تحت تاثیر قرار می گیرد ولی با وجود رقیبی قدرتمند به نام تراکتورسازی برای فتح لیگ، شاگردان برانکو ایوانکوویچ نمی خواهند مثل سال گذشته فرصت سوزی کنند.


سفر به تهران برای دیدار مقابل استقلال
 
تیم استقلال تهران در هر شرایطی در آزادی به دنبال پیروزی خواهد بود و تیم پدیده در سومین هفته پیاپی باید در مقابل یک تیم قدرتمند دیگر قرار بگیرد. دیدار پدیده در مقابل دو استقلال و پرسپولیس با توجه به حضور برخی بازیکنان سال های گذشته این دو تیم در مشهد، می تواند جذابیت های ویژه ای داشته باشد.


دیدار با ذوب‌آهن در مشهد
 
پس از سه دیدار بسیار سخت و نفس گیر، شاگردان مهاجری باید در خانه پذیرای تیم ذوب‌آهن شوند تا آخرین دیدار خود در نیم فصل لیگ شانزدهم را انجام دهند. ذوب آهن در آخرین سفر خود به مشهد مغلوب سیاه جامگان شده است و اصلا دوست ندارد که در سفر مجدد به این شهر، همان تجربه از دیگر تیم مشهدی برای آن‌ها تکرار شود.
 
پس از دیدار برابر  ذوب آهن مسابقات لیگ برتر به مدت 17 روز تعطیل خواهد شد و از 22 دی ماه از سر گرفته می شود؛ تیم پدیده در اولین دیدار خود در شروع دور برگشت لیگ برتر باید در خانه پذیرای تیم سپاهانی شود که در دور رفت موفق به شکست آن شد.

به خوبی روشن است که تیم پدیده تا پایان نیم فصل کار بسیار دشواری پیش رو دارد؛ دیدارهایی که نتایج آن می تواند تیم میانه جدولی پدیده را به رده های پایان بفرستد و یا به یکی از تیم هایی تبدیل شود که سرنوشت بالای جدول را تغییر می‌دهد. با این وصف پدیده در دور برگشت با نتایجی که به دست می آورد، می تواند تعیین کننده تیم قهرمان لیگ هم شود.






۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن