تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816946179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلالی: داور سعی کرد منصفانه قضاوت کند :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: جلالی: داور سعی کرد منصفانه قضاوت کند
سرمربی پیکان ادعا می کند داوری بازی تیمش برابر پرسپولیس سعی کرد منصفانه قضاوت کند و بنابراین او مشکلی بابت پنالتی گرفته نشده به نفع پیکان ندارد.

مجید جلالی به "ورزش سه" گفت که فعلا هدفش به ثبات رساندن پیکان است و بعد از آن به رتبه های بالای جدول هم فکر خواهد کرد.   خودتان فکر می کردید برابر پرسپولیس اینقدر خوب بازی کنید؟
به هرحال وقتی تیم بزرگی مثل پرسپولیس را تحت تاثیر قرار می دهی اتفاق خوبی است، مخصوصا این که با یک تیم معمولی این کار را انجام بدهی. یک زمان پرسپولیس با استقلال و یا تراکتورسازی بازی می کند این فرق دارد چون این تیم ها هم زور و هم بها هستند اما به هرحال شرایط پیکان با این تیم ها فرق دارد. ما واقعا زمان خوبی داشتیم که بتوانیم روی پرسپولیس برنامه ریزی کنیم و بازیکنان ما تعطیلات کمی داشتند. به اردو هم نرفتیم و در زمین خودمان تمرین کردیم ولی بچه ها با اشتیاق تمرین می کردند و من وقتی این موضوع را می دیدم از کار کردن با این جوان ها لذت بردم.
از نظر شما پیکان یک تیم معمولی است؟
به هرحال ما از اول فصل سراغ بازیکنان که می رفتیم آنها قبول نمی کردند و می گفتند پیکان تیم ته جدولی است. ما تازه لیگ برتری شده ایم و برای تبدیل شدن به یک تیم بزرگ زمان نیاز داریم. ما الان در مرحله گذار برای تبدیل شدن به یک تیم بزرگ هستیم و طبیعی است که باید این شرایط را قبول کنیم و تلاش کنیم از آن عبور کنیم.
فکر می کنید می توانستید پرسپولیس را شکست بدهید؟
به هرحال توپی که بازیکن ما در دقیقه 92 خراب کرد به خاطر بی تجربگی اش بود. این بازیکن اولین سال است که دارد در لیگ برتر بازی می کند و اگر با تجربه تر بود صد درصد می توانست عملکرد بهتری داشته باشد.
در مورد پنالتی شما که داور آن را خطا تشخیص نداد صحبت کنید.
از اول فصل تا حالا ما در سه چهار بازی از داوری ضرر کرده ایم و در یک بازی هم از داوری سود برده ایم. من در بازی با پرسپولیس جو استادیوم را می دیدم و احساس کردم داور می خواهد منصفانه قضاوت کند و همین من را آرام می کند. من به طور کلی بازی را می بینم و حالا اگر یک پنالتی هم به نفع ما دیده نشده است از نظر من عملکرد داور را زیر سوال نمی برد.
با شرایطی که این فصل پیکان دارد، فکر می کنید می توانید برای قهرمانی بجنگید؟
ما در ابتدا هدف مان این بود که به ثبات برسیم و دوست داریم هرچه زودتر به این موضوع دست پیدا کنیم. وقتی به ثبات برسیم شاید در نیم فصل هدف مان را تغییر بدهیم اما در حال حاضر هدفمان نسبت به اول فصل تغییری نکرده است. البته بچه های ما خیلی به سرعت پیشرفت می کنند و حتی ما وقتی با تیم آنالیز جلسه می گذاریم، این موضوع را می بینیم که سرعت پیشرفت آنها از پیش بینی های ما سریع تر است.
خداداد عزیزی شب گذشته در برنامه 90 گفت که جادوگری در فوتبال ایران وجود دارد. شما در دوران مربیگری تان دیده اید که مربی ها از این مسائل استفاده کنند؟
من دوست ندارم در مورد این مسائل صحبت کنم. وقتی مردم ببینند که مربی های موفق لیگ از این مسائل استفاده کرده اند روی جامعه تاثیر منفی می گذارد و به نظرمن مطرح کردن این موضوع اصلا خوب نیست. به نظر من اصلا نباید این مسائل مطرح شود.

16:27  1395/09/09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن