تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816575627




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش ویژه؛ استقلال مهاجم هدف نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ورزش سه: با نزدیک شدن به زمان نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران از هم اکنون گمانه زنی ها در مورد فعالیت تیم ها آغاز شده است.
 
در حال حاضر گمانه زنی های زیادی در مورد فعالیت استقلال در نقل و انتقالات در رسانه های مختلف انجام شده است که در این بین نام بازیکنانی مثل امین حاج محمدی، میثم مجیدی، بهنام برزای و حتی میلاد زکی پور به عنوان خروجی های استقلال و البته نام بازیکنانی مثل سروش رفیعی، دانیال ماهینی، رحیم زهیوی و سجاد شهباززاده به عنوان ورودی های این تیم مطرح شده است. اما بررسی خطوط مختلف استقلال نشان می دهد که این تیم بیش از هر پست دیگری به یک مهاجم هدف و البته شاید دفاع راست نیاز دارد تا بتواند در نیم فصل دوم شرایط بهتری را تجربه کند.

رحمتی، دروازه بان بدون جانشین

به طور قطع تا زمانی که مهدی رحمتی در این فرم به فوتبالش ادامه می دهد، استقلال هرگز به دنبال جذب دروازه بان نخواهد رفت. رحمتی در 11 بازی که از آغاز لیگ برتر داشته است، نمایش بسیار خوبی درون دروازه استقلال داشته است و هیچ منطقی باعث نمی شود منصوریان در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب دروازه بان برود.

خط دفاعی و شاید یک دفاع راست

استقلال در حال حاضر 5 دفاع وسط آماده در اختیار دارد و طبیعی است که در این شرایط منصوریان هرگز به خرید یک دفاع وسط دیگر فکر نمی کند. در حال حاضر صحبت هایی در مورد جدایی پژمان منتظری از الاهلی قطر در نیم فصل به گوش می رسد ولی بعید است این بازیکن تا پایان فصل جایی در تفکرات منصوریان داشته باشد.

اما از آن طرف یعقوب کریمی هم در پست دفاع چپ نمایش قابل قبولی داشته است ضمن این که منصوریان در پست او بازیکنانی مثل زکی پور، نورافکن و میثم مجیدی را هم در اختیار دارد و بعید است نیازی به حضور یک بازیکن جدید حس شود.

در این بین مصدومیت طولانی مدت وریا غفوری شاید کادرفنی استقلال را مجاب به خرید یک بازیکن در پست دفاع کند که در این بین نام بازیکنی مثل دانیال ماهینی، مدافع راست استقلال خوزستان مطرح شده است؛ هرچند که این تیم در بازی های گذشته از مگویان در پست دفاع راست استفاده کرده است و اتفاقا او نمایش خوبی هم داشته است.

تکمیل خط هافبک با بازگشت چشمی

هرچند در روزهای گذشته شایعاتی در مورد جذب سروش رفیعی مطرح شده است اما به نظر می رسد با بازگشت روزبه چشمی خط هافبک استقلال نیازی به جذب بازیکن حس نمی کند. استقلال به اندازه کافی هافبک خلاق دارد و نیازی به اضافه شدن نفر جدید ندارد. بختیار رحمانی، فرشید اسماعیلی و مجتبی حق دوست هافبک وسط هایی هستند که هرکدام می توانند نیاز استقلال را برای یک بازیکن بازیساز حل کنند و بعید است این تیم نیازی به خرید بازیکن جدید داشته باشد.

همچنین استقلال در خط هافبک خود وینگر هم به اندازه کافی دارد و منصوریان نیازی به تقویت تیمش در این پست هم نخواهد داشت.

خط حمله استقلال تمام کننده می خواهد

خط هافبک استقلال برخلاف سال های گذشته موقعیت های زیادی برای خط حمله ایجاد می کند و این موقعیت ها با بی دقتی مهاجمان از دست می رود. شاید اگر موقعیت های استقلال از اول فصل گل می شد این تیم حالا با اختلاف بهترین خط حمله لیگ را در اختیار داشت. کاوه رضایی در این فصل به عنوان مهاجم نوک استقلال بازی می کند ولی نتوانسته مشکل گلزنی این تیم را حل کند و شاید اگر در نیم فصل مهاجمی با خصوصیات شهباززاده با استقلال قرارداد امضا کند و کاوه رضایی نقش مهاجم سایه را ایفا کند، اوضاع این تیم در گلزنی بسیار بهتر از گذشته می شود.
 

به نظر می رسد از بین تمام گزینه هایی که به عنوان خریدهای زمستانی استقلال در نقل و انتقالات مطرح می شود سجاد شهباززاده بیشتر از سایرین مورد نیاز این تیم است تا بتواند از موقعیت های گلزنی نهایت استفاده را بکند و منصوریان را امیدوار به آینده کند.




۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن