تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815264996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرخ‌ها آماده نبرد با فولاد (گزارش تصویری) :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سرخ‌ها آماده نبرد با فولاد (گزارش تصویری)
علی دایی با توجه به نتایجی که تیمش گرفته بدون توجه به حواشی و مشکلات مدیریتی و مالی نفتی‌ها را مهیای رقابت های پیش رو می کند. به گزارش "ورزش سه"، سرمربی نفت تهران که این روزها دغدغه زیادی بابت مشکلات مدیریتی و همچنین مالی تیمش دارد، شاگردانش را برای دیدار این هفته مقابل فولاد مهیا می کند. سرخپوشان نفت که در هفته گذشته موفق شدند سایپا را از پیش رو بردارند، در جایگاه سوم جدول جای گرفته اند و امیدوارند در اهواز با دست پر از زمین خارج شوند و مدعی جدی لیگ لقب گیرند.  
محمد قاضی که بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به جمع این تیم بازگشته، در دیدار برابر سایپا موفق شد تا با ثبت گلی دیگر جایگاه خود را در صدر گلزنان لیگ برتر تثبیت کند و دایی امیدوار است این بازیکن در برابر تیم سابق خود نیز بار دیگر موفق به گلزنی شود.  

  میلاد فخرالدینی دیگر بازیکنی است که در این فصل عملکرد مناسبی در ترکیب نفت تهران به جا گذاشته و توانسته در نقش گلساز و پنالتی گیر در نتایج این تیم تاثیرگذار باشد. آمادگی بالای این بازیکن در هفته های گذشته رضایت سرمربی نفت را به همراه داشته و باید دید او برابر فولاد موفق به تکرار عملکرد خود خواهد بود یا خیر.  

 
ایگور پراهیچ و احمد آل نعمه نیز در دفاع میانی نفتی ها نیز عملکرد مناسبی به جا گذاشته اند و این تیم اکنون با 12 گل خورده هفتمین خط دفاعی برتر لیگ را به خود اختصاص داده است. بازگشت آل نعمه به اهواز و تقابل با تیم سابق خود نیز از نکات جالب توجه دیدار این هفته نفت برابر فولاد خوزستان خواهد بود و باید دید برابر ساسان انصاری به عنوان برترین مهاجم حریف موفق خواهد بود یا خیر.  

  محسن خیلی هنوز مشخص نیست سرپرست این تیم است یا مدیرفنی و یا عضو کادرفنی... آقای گل سابق فوتبال ایران که اکنون در بین اعضای کادرفنی نفت حضور دارد باید دید در این دیدار با چه سمتی روی نیمکت قرار خواهد گرفت. بهزاد غلامپور نیز این روزها با روحیه تر از سابق در تمرینات این تیم حضور دارد و امیدوار است مشکلاتش برطرف شود.  

 
برای مهندس فوتبال ایران فرقی ندارد هدایت این تیم برعهده چه کسی باشد و نام خود را همچنان به عنوان برترین پاسور لیگ در صدر قرار داده است. ایمان مبعلی که شایعاتی مبنی بر خداحافظی اش در پایان فصل شنیده می شود نمی خواهد بی ثمر لیگ شانزدهم را تمام کند. مبعلی یکی دیگر از جنوبی های ترکیب نفت است که خود را برای دیدار حساس این هفته برابر فولاد مهیا می کند.  

    علی عزت مبعلی قدیمی ترین بازیکن نفت تهران است که در دنیای تغییر رنگ ها همچنان نفتی باقیمانده و علی دایی به پشتوانه تجربه بالای این بازیکن امیدوار است به نتیجه مناسب در این فصل دست یابد.    
علی دایی رابطه نزدیکی همیشه با شاگردانش داشته و خیلی ها آن را به شرایط سنی نزدیک او با بازیکنانش می دانند. سرمربی نفت در تمرین امروز نیز سر به سر وحید حمدی نژاد گذاشت و دفاع تیمش را برای بازی این هفته مقابل فولاد کاملا توجیه کرد تا مجبور به تعویض او نشود.    

 
تمرین امروز نفت در حالی برگزار شد که علی دایی سوژه اصلی آن بود و شاگردانش خاطرات مربوط به پاس گل دیدنی او در حماسه ملبورن را با او مرور می کردند.  

 

   

18:52  1395/09/08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن