تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815382121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازی با احساسات مردم با منت بی اساس وزیر راه/ آخوندی:منع واردات واگن غیرقانونی است+سند


واضح آرشیو وب فارسی:حامیان ولایت:
بازی با احساسات مردم با منت بی اساس وزیر راه/ آخوندی:منع واردات واگن غیرقانونی است+سند

یک ماه ونیم پس از آنکه نعمت زاده گفته، روی ریل می ایستد و اجازه ورود واگن ها را به کشور نمی دهد، وزیر راه و شهرسازی به رئیس جمهور نامه نوشت و ضمن غیرقانونی خواندن اقدام وزارت صنعت در منع واردات واگن های باری خواستار دستور آزادسازی واردات واگن ها شد.
به گزارش پایگاه خبری حامیان ولایت ؛ از سال ٩٢ تاکنون بیش از ده حادثه ریلی در کشور رخ داده است. همیشه سوزنبان بی نوایی بوده که تقصیر را بر عهده بگیرد یا بگیرانندش.
وزیر محترم اما -که بی شک یکی از سیاسی ترین وزرای کابینه است- همه وقت شریفش یا در جلسات سیاسی گذشته یا در لابی با هواپیمافروشان غربی که تا امروز البته حاصلی برای ملت نداشته؛ و داشته باشد هم به کار توده های محروم نخواهد آمد.
همین امروز اوج همدردی آقای وزیر این بود که گفت "الحمدلله حادثه دیدگان همه بیمه بوده اند"، گویی مشکل مردم داغ دیده خون بهای عزیزانشان است.
ظریفی می گفت "الحمدلله" را هم لابد از این حیث گفته که پول بیمه از جیب دولت نخواهد رفت! بوی "رهاشدگی" از همه جای دستگاه اجرایی به مشام می رسد. امیدوارم به خاطر انتخابات هم که شده آقایان کمی به خود بیایند.
در حالی که وزارت راه به دلیل عدم عذرخواهی از مردم و نپذیرفتن مسئولیت حادثه با حواله دادن آن به "عامل خطای انسانی" مورد انتقاد رسانه ها قرار گرفته است، سخنان تازه آخوندی موج انتقادات را گسترده تر کرده است.
وزیر راه در سمنان ادعا کرد که قصد سفر به ترکمنستان را داشته است ولی به خاطر مردم! و حادثه قطار، آن را لغو کرده و به سمنان آمده است.
به گفته یک منبع نزدیک به وزیر راه، آخوندی اصلا قصد سفر به ترکمنستان را نداشته و اساسا پرواز به عشق آباد در برنامه پروازهای امروز نبوده است. همچنین طی یک هفته گذشته مطابق معمول برنامه های رسانه ای وزارت راه، هیچ خبری مبنی بر قصد سفر وزیر به عشق آباد در رسانه ها منتشر نشده است.
متوسل شدن وزیر راه به شانتاژ های خبری برای گریز از عدم عذرخواهی و استعفا و پذیرش مسئولیت حادثه ...
[ مشاهده متن کامل بازی با احساسات مردم با منت بی اساس وزیر راه/ آخوندی:منع واردات واگن غیرقانونی است+سند در پایگاه خبری حامیان ولایت ]اخبار پیشنهادی:




بازی با احساسات مردم با منت بی اساس وزیر راه/ آخوندی:منع واردات واگن غیرقانونی است+سند






دوشنبه ، ۸آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حامیان ولایت]
[مشاهده در: www.ehavadar.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن