تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820499588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاری سن ژرمن به یک امتیازی صدر جدول رسید


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: پاریسی ها با برد دیرهنگام خود برابر لیون به یک امتیازی نیش در صدر جدول لیگ فرانسه رسیدند.

در آخرین دیدار هفته چهاردهم لیگ ۱ فرانسه، دو تیم لیون و پاریسن ژرمن در ورزشگاه المپیک پارک به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان اونای امری ۳ امتیاز حساسی را با خود به خانه بردند.

پاریس در حالی به مصاف لیون یکی از تیم های موفق لیگ فرانسه رفته بود که با توجه به توقف نیس در این هفته، بهترین فرصت برای کم شدن اختلاف این تیم با صدر جدول به وجود آمده بود. هر دو گل تیم پاری سن ژرمن را در این دیدار ادینسون کاوانی وارد دروازه حریف کرد.

 کاوانی در دقایق ۳۰ (از روی نقطه پنالتی) و ۸۱ هر ۲ گل قهرمان فعلی فوتبال فرانسه را به ثمر رساند  و تنها گل لیون به وسیله والبوئنا در دقیقه ۴۸ ثبت شد.

پیش از این بازی در ادامه هفته چهاردهم لیگ فرانسه دو دیدار برگزار شد که در حساس ترین بازی آنها نیس در ورزشگاه خانگی خود از باستیا پذیرایی کرد که این دیدار برنده نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و نیس شگفتی ساز فصل جاری لیگ فرانسه نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند.

پاری سن ژرمن با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و در رده سوم است و لیون نیز با ۲۲ امتیاز هفتم است.




۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن