تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820932892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکلیف ۱۲ نفر از مسافران قطار تبریز ـ مشهد در هاله ای از ابهام/ جان باختن ۴ کادر راه آهن


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:
تکلیف ۱۲ نفر از مسافران قطار تبریز ـ مشهد در هاله ای از ابهام/ جان باختن ۴ کادر راه آهن

مدیرکل راه آهن آذربایجان با بیان اینکه 36 نفر از جان باختگان برخورد قطار تبریز ـ مشهد آذربایجانی هستند، گفت: طبق این آمار، وضعیت تعداد 12 نفر هنوز مشخص نشده که مصدوم شده اند، در کنار مصدومان هستند و یا جز متوفیان به شمار می روند.
به گزارش خبرآنلاین، سیدحسن موسوی اظهار کرد: قطار ف 1 تبریز ـ مشهد که روز گذشته در ساعت 11.50 صبح از تبریز به مقصد مشهد حرکت کرده و در بلاک ایستگاه گرداب هفت خان دچار خرابی و در بلاک متوقف شد.
وی ادامه داد: زمانی که قطار در بلاک متوقف شد، قطار سمنان ـ مشهد که پشت سر قطار حرکت کرده بود به آن محل رسید و برخورد با انتهای قطار ف1 تبریز- مشهد داشت و سه واگن انتهایی که به لحاظ بلیط همان سالن ها 5،4 و سه قطار ف1 تبریز- مشهد شده و همچنین لوکوموتیو قطار سمنان ـ مشهد دچار حادثه و آتش سوزی شد.
مدیرکل راه آهن آذربایجان اضافه کرد: قطار سمنان ـ مشهد نیز دچار آتش سوزی شده و این باعث سرایت آتش سوزی به واگن ها 5، 4و سه شده است.
وی با بیان اینکه ابن حادثه در ساعت 7.30 صبح امروز به وقوع پیوست و سالن 5 و 4 و 3 نیز دچار بیشترین حادثه شده است، متذکر شد: طبق گفت وگو با رئیس قطار در ساعت اول، اکثر حادثه دیدگان نجات یافتند و امدادرسانی صورت گرفته است و افراد را به واگن ها جلویی منتقل شدند.
موسوی تبیین کرد: بلافاصله بعد از حادثه واگن های دیگر از سه واگن حادثه دیده جدا شده و آن تعداد از مسافرانی که از سه واگن حساس نجات یافته اند به واگن های دیگر انتقال یافته و قطار به مسیر خود ادامه داده است.
وی اضافه کرد: تا ساعتی دیگر این قطار به راه آهن مشهد وارد خواهد شد؛ البته یک سری افراد مصدوم شده و برخی از افراد نیز در منطقه مانده تا به مصدوم دیدگان کمک کنند.
مدیرکل راه آهن آذربایجان تبیین کرد: بعد از برخورد دو قطار با یکدیگر مصدومان و افراد مسافر در دو قطار بعد از جداسازی واگن ها همه مسافران و همچنین مصدومان که توانایی حرکت داشتند با قطار به مشهد مقدس حمل ...
[ مشاهده متن کامل تکلیف ۱۲ نفر از مسافران قطار تبریز ـ مشهد در هاله ای از ابهام/ جان باختن ۴ کادر راه آهن در خبر آنلاین ]اخبار پیشنهادی:




تکلیف ۱۲ نفر از مسافران قطار تبریز ـ مشهد در هاله ای از ابهام/ جان باختن ۴ کادر راه آهن






دوشنبه ، ۸آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن