تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798619295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی حفاری: ما نبردیم اما گیتی‌پسند باخت


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری تسنیم: کیاوش علاسوند درباره دیدار این تیم مقابل گیتی‌پسند که به تساوی 6 - 6 انجامید، اظهار داشت: گیتی‌پسند تیم بزرگی است. این تیم یک نیمه برنده شد و یک نیمه هم ما خیلی خوب بودیم و توانستیم بر جریان بازی سوار شویم و تاکتیک خود را به آنها تحمیل کنیم. زمانی که شرایط مسابقه کاملاً ایده‌آل بود، بازی در اختیار ما بود، اما زمانی که بازی از شرایط عادی خارج شد بخصوص در یک دقیقه پایانی، گیتی‌پسند برنده بازی بود، چون بازیکنان باتجربه‌ای داشت. ما این بازی را نبردیم اما گیتی‌پسند بازی را باخت.

وی در خصوص حواشی این دیدار گفت: درگیری بازیکنان در زمین، امری طبیعی است اما ورود تماشاگران و برخورد زشت و زننده شمس، مسئول اجرایی گیتی‌پسند که سرپرست، پزشک و بازیکن تیم ما را مورد نوازش قرار داد، غیرطبیعی بود. علیرضا رفیعی از ناحیه چشم آسیب دید و شهاب طالبی که نمی‌دانم چه چیزی به سرش خورده است، روز گذشته از بیمارستان مرخص شد.

سرمربی تیم ملی حفاری در خصوص داوری دیدار با گیتی‌پسند، با بیان اینکه داوری در نتیجه این دیدار تأثیرگذار بود،‌ عنوان کرد: در صحنه گل نخست گیتی‌پسند، روی دروازه‌بان ما خطا رخ داد، چون توپ در دستان او بود و بازیکن حریف، توپ را از دستان او بیرون آورد. داور می‌توانست دو پنالتی نقطه اول برای ما بگیرد که نگرفت. البته این اشتباهات طبیعی بود، چون داور هم تحت تأثیر جو سالن قرار گرفته بود. با احترامی که برای داور قائلم، اما داوری در این دیدار روی نتیجه بازی تأثیر داشت.

علاسوند درخصوص محرومیت عابدین و شمس از سوی باشگاه گیتی‌پسند با اشاره به اینکه به روح فوتسال و ورزش آسیب وارد شده است،‌ خاطرنشان کرد: علی عابدین این کار را انجام نداده، بلکه باشگاه گیتی‌پسند این کار را انجام داده است. اگر برخورد مناسبی با باشگاه گیتی‌پسند صورت نگیرد، بدعت بدی در فوتسال ایجاد خواهد شد. متأسفانه پس از این حرکت، تلویزیون بارها این صحنه را پخش کرد و به نظر می‌رسد بی‌ارزشی‌ها، امروز تبدیل به ارزش شده است. پس از این حرکت، تماشاگران، عابدین را تشویق کردند و نام او را صدا زدند. امروز باید جلوی این موضوع گرفته شود تا در مسابقات ملی چنین اتفاقی رخ ندهد.

وی افزود: اگر رأی کمیته انضباطی قاطع نباشد، سایر تیم‌ها چند بازیکن امید خود را نزدیک دروازه می‌گذارند تا این کار را تکرار کنند و فوقش، چند جلسه هم محروم می‌شود. با این حوادث آیا چیزی از اعتبار لیگ فوتسال ما که لیگ پنجم دنیاست،‌ باقی می‌ماند؟ اگر کمیته انضباطی برخورد لازم را صورت ندهد و مسئولان نتوانند به خوبی این موضوع را مدیریت کنند، من هم از بازی‌های بعد،‌ چند بازیکن امید را نزدیک دروازه قرار می‌دهم تا توپ را از دروازه بیرون بکشند، چون مدیران از ما نتیجه می‌خواهند. این اولین بار بود که چنین کاری در فوتسال ما رخ می‌دهد. اگر مسئولان می‌خواهند،‌ به ما امتیاز ندهند؛ اما باید از گیتی‌پسند امتیاز را بگیرند.

سرمربی حفاری اهواز در خصوص احکام کمیته انضباطی در خصوص حوادث بازی حفاری - مس سونگون گفت: در اینکه اعضای تیم ما مقابل مس، مقصر بودند شکی نیست و ما هم تابع قوانین هستیم، اما این رأی خیلی سنگین است. همین علی عابدین که وارد زمین شد، طبق قانون چهار جلسه محروم می‌شود و با اخراجش می‌شود پنج جلسه،‌ توکلی بخاطر اعتراض و سعید نمازی بخاطر یک خطا سه جلسه محروم شده‌اند. حسین سلطانی فقط و فقط بخاطر یک اعتراض سه جلسه محروم شده است،‌ درحالی که به کسی هم توهین نکرد. ما حکم کمیته انضباطی را می‌پذیریم و به آن گردن می‌نهیم، اما عدالتی در آن رعایت نشده است.



۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن