تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820437737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسپولیس 2 - دانشجویان 0 :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پرسپولیس 2 - دانشجویان 0
پرسپولیس در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی دانشجویان رفته و توانسته در دقایق ابتدایی با گل های پریمیوف و علوان زاده از حریف خود پیش بیفتد.

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ در این دیدار تدارکاتی بوژیدار رادوشویچ، سید جلال حسینی، محمد امین آرامطبع، رامین رضاییان، حسین ماهینی، احمد نورللهی، حمیدرضا طاهرخانی، احسان الوان زاده، فرشاد احمدزاده، ولادمیر پریموف و مهدی طارمی را در ترکیب اصلی خود قرار داده است.
تیم ملی دانشجویان نیز در این بازی با این ترکیب به میدان رفته است: مرتضی قدیمی‌پور، معین محرابی، هادی احمدی، عباس سبحانی، میلاد شکرزاده، فرشاد هاشمی، علیرضا علی عسگری، فرشاد رسولی، محمد حسین‌پور، علی فاطمی و محمد اوسانی.   ولادیمیر پریمیوف که ستاره این تیم در دیدارهای دوستانه بوده، در این بازی نیز توانسته نام خود را به عنوان گلزن ثبت کند و طاهرخانی نیز زننده دیگر گل سرخپوشان در این بازی بوده است. 
 
شرح گل‌ها:
پرسپولیس یک دانشجویان 0: (دقیقه 7، حمید طاهرخانی): شاگردان برانکو تنها 7 دقیقه بعد به گل رسیدند. اینبار هم پریموف با حرکت خوب خود در فضاهای خالی، در موقعیت مناسب قرار گرفت. دروازه‌بان حریف نتوانست ضربه او را به طور کامل مهار کند و به این ترتیب توپ ارسالی مهاجم اوکراینی به حمیدرضا طاهرخانی رسید که او با ضربه‌ای دقیق به زاویه مخالف، توپ را به گل تبدیل کرد.
پرسپولیس 2 دانشجویان 0: ( ولادیمیر پریمیوف): در دقیقه 35 روی پاس سید جلال حسینی به گل دوم دست پیدا کردند. در این صحنه پریموف توپ ارسالی را با زیرکی از بالای دستان دروازه تیم ملی دانشجویان با حرکت چیپ به درون دروازه هدایت کرد.   این دیدار در استادیوم شهید کاظمی و بدون حضور اصحاب رسانه و هواداران در حال انجام است. تیم ملی دانشجویان نیز که هدایت آن برعهده فرشاد کرمی است پیش از این در دیدارهای تدارکاتی خود عملکرد درخشانی از خود به جا گذاشته بود که از جمله آن می‌توان به پیروزی 4 بر 3 مقابل استقلال و پیروزی مقابل صبا با نتیجه 2 بر صفر اشاره کرد.
علی اکبر طاهری، سرپرست پرسپولیس نیز با حضور در استادیوم شهید کاظمی از نزدیک این دیدار را به نظاره نشسته است.

13:27  1395/09/07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن