تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820821015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش وزارت بهداشت به تقلب‌های علمی | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه دانشگاه بقیه الله در حوزه دانشگاه‌های هم سطح خود در ۱۰ سال گذشته از لحاظ تحقیقاتی تقریبا همواره حائز رتبه اول بوده است، گفت: تقلب‌ها هیچ ربطی به دانشگاه‌ها نداشته است.

به گزارش تراز ، ایرج حریرچی درباره سخنان دکتر هاشمی پیرامون تخلف‌های انجام شده در برخی مقالات علمی ایرانی گفت: دانشگاه بقیه الله در حوزه دانشگاه‌های هم سطح خود در 10 سال گذشته از لحاظ تحقیقاتی تقریبا همواره حائز رتبه اول بوده است.

سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: صحبتی هم که وزیر بهداشت در این دانشگاه انجام داد اشاره به این نکته داشت که افرادی که در مقالات آنها تخلف صورت گرفته از نام برخی از دانشگاه های بزرگ نظیر دانشگاه تهران و دانشگاه بقیه الله سوءاستفاده کرده‌اند.

وی در این مورد افزود: این تقلب‌ها در تعداد 58 مورد از این مقالات صورت گرفته که در برخی از آنها، از نام دانشگاه های معتبر کشور سوء استفاده شده و قطعا این سوء استفاده‌ها به اکثریت اساتید و اعضای هیات علمی این دانشگاه‌ها ارتباطی پیدا نمی‌کند. 
 
 



منبع: فارس

تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 7 آذر 1395 - 11:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن