تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820846170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باید روی طارمی کار فرهنگی صورت گیرد/ کمیته فنی فرصت سوزی بازیکنان را بررسی می کند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: باید روی طارمی کار فرهنگی صورت گیرد/ کمیته فنی فرصت سوزی بازیکنان را بررسی می کند
کاشانی گفت: طارمی فشار زیادی تحمل می کند و باید روی این بازیکن کار فرهنگی صورت بگیرد.


جعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد:طارمی بازیکن جوانی است و نیاز به تمرین بیشتری دارد تا از موقعیت های گلزنی بتواند بهتر استفاده کند.


وی در ادامه عنوان کرد: برخی از بازیکنان از جمله طارمی به خاطر حضور در تیم ملی از تمرینات باشگاهی دور بودند. براین اساس تمرکز کادر فنی باید روی این بازیکن باشد تا به دوران اوج خود بازگردد.


کاشانی در خصوص حضور طارمی در کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر طارمی مرتکب خطایی شده باشد به وی تذکر می دهیم و دیگر نیاز به حضور این بازیکن در کمیته انضباطی نیست.


رئیس هیات مدیره پرسپولیس درباره فرصت سوزی بازیکنان پرسپولیس گفت: طبق برنامه قرار است فرصت سوزی بازیکنان در بازی ها در کمیته فنی مطرح شود و معایب تیم مورد بررسی قرار بگیرد و اقداماتی  درجهت رفع این معایب انجام شود. 


وی درباره شایعه قاچاق لباس عنوان کرد:این موضوع صحت ندارد چراکه باشگاه پرسپولیس جایگاه بالایی در فوتبال کشور دارد و این مسائل با باشگاه ارتباطی پیدا نمی کند. 


رئیس هیات مدیره پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم شرایط برای حفظ مدیریت تیم فراهم شود تا باشگاه به هدف نهایی خود دست یابد.





۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن