تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805465892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو: انتظار دارید از تراکتور 15 امتیاز پیش باشیم؟ :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: برانکو: انتظار دارید از تراکتور 15 امتیاز پیش باشیم؟
سرمربی پرسپولیس در پایان تمرین امروز با ستایش از عملکرد شاگردانش، به انتقاد از فرصت سوزی های تیمش پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ که بابت سقوط تیمش از صدر جدول ناراحت است در حاشیه تمرین امروز به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که گزیده هایی از آن را در ادامه می خوانید.
سرمربی پرسپولیس در خصوص دیدار برابر پیکان و کسب تساوی برابر این حریف گفت: این برای چهارمین بار است که لیگ پس از تعطیلی شروع می‌شود و طبیعی است که هر شروعی مشکلات خودش را دارد. قبلا هم گفته‌ام که در ۴ ماهی که با هم هستیم، ملی‌پوشان ما مدت بیشتری را در تیم ملی بودند تا باشگاه. با همه این مسائل، به بازیکنانم تبریک می‌گویم که بازی خوبی برابر پیکان انجام دادند در حالی که حریف انگیزه زیادی داشت و تیم خوبی هم بود که در رده چهارم جدول قرار دارد.
وی با تمجید عملکرد شاگردان تیمش در دقایق پایانی گفت: آنچه من را راضی‌تر می‌کند این است که ۳۰ دقیقه آخر بازی را با یک بازیکن کمتر پیش بردیم و در همان حال شانس پیروزی داشتیم و دو موقعیت خیلی خوب برای گلزنی خلق کردیم.
سرمربی کروات پرسپولیس در خصوص فرصت سوزی های تیمش گفت: متاسفانه هنوز هم مشکل زدن ضربه آخر را داریم و مهدی طارمی فرصت‌های گل زیادی را از دست می‌دهد اما در همین مسئله هم نکته مثبتی وجود دارد و آن این است که برابر پیکان ۴ فرصت صددرصد گل ایجاد کردیم. دوست داریم همیشه ببریم و تمام تلاش‌مان را نیز در این راستا به کار خواهیم گرفت. البته قدرت حریف نیز در این موضوع دخیل است. من از مسئولان ورزشگاه شهرک قدس تشکر می‌کنم که زمین را آماده کردند. فکر نمی‌کنم جای دیگری زمین به این خوبی باشد.
برانکو در پاسخ به اینکه چرا بازیکنان پا به سن گذاشته در لیگ بهتر از جوان‌ها گلزنی می‌کنند گفت: جواب این سوال ساده است. بازیکنان مسن تجربه بیشتری دارند و با آرامش و ثبات بازی می‌کنند اما جوان‌ها در حال رشد و تکامل هستند. چیزی که بازیکن ۲۰ ساله نمی‌بیند، در ۳۰ سالگی به خوبی می‌بیند. تجربه مشخصه بسیار مهمی است و برای همین است که ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه خوب است. علیپور تازه ۲۰ ساله شده و طارمی سومین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند.
سرمربی پرسپولیس درباره علت تصمیمش برای تمرین تیم پشت درهای بسته گفت: این روش عادی و معمولی خیلی از باشگاه‌هاست. اگر رسانه‌ها بخواهند با بازیکنان یا افراد باشگاه یا من مصاحبه کنند و از وضعیت باشگاه اطلاع کسب کنند، کافی به باشگاه اطلاع دهند و ما در خدمت‌شان خواهیم بود و هیچ مشکلی وجود ندارد.
برانکو ایوانکوویچ در خصوص از دست دادن صدر جدول گفت: نباید انتظار داشته باشید تا اینجای فصل ما با ۱۵ امتیاز اختلاف نسبت به تراکتور از این تیم بالاتر باشیم. لیگ طولانی و سرنوشتش مجهول است. بازی‌های امسال سخت خواهد بود. تراکتور تقویت شده و استقلال و نفت هم تیم‌های قوی هستند. پیکان دور از انتظار ظاهر شده و سپاهان نیز تا انتهای فصل به رتبه‌های بالاتر صعود خواهد کرد بنابراین هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

13:18  1395/09/06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن