تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812807439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسپانیا در ایران پتروشیمی‌ساز می‌شود | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: یک مقام مسئول با اشاره به مذاکرات ایران و اسپانیا برای بازگشایی خط جدید اعتباری برای توسعه صنعت پتروشیمی، سه محور همکاری جدید با غول پتروشیمی دانمارک را تشریح کرد.

به گزارش تراز ، حسین علیمراد در تشریح آخرین وضعیت مذاکرات با شرکای جدید توسعه ای صنعت پتروشیمی کشور در دوران پسا برجام، گفت: پس از انجام گفتگوهایی با شرکت‌ها و بانک‌های آلمانی برای بازگشایی خط اعتباری سه میلیارد یورویی در صنعت پتروشیمی، گفتگوهایی با شرکت‌هایی از اسپانیا و دانمارک هم انجام شده است.

مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اعلام اینکه شرکت «سرکوبه» اسپانیا برای همکاری، مشارکت و سرمایه‌گذاری در صنایع پتروشیمی ایران اعلام آمادگی کرده است، تصریح کرد: بر این اساس یکی از محورهای مذاکرات با این شرکت اسپانیایی بازگشایی خط جدید اعتباری برای توسعه صنعت پتروشیمی ایران است.

این مقام مسئول با بیان اینکه هم اکنون گفتگوها برای دامنه زمانی فعالیت‌های مشترک آغاز شده است، اظهار داشت: پیش بینی می‌شود به زودی توافق نهایی با اسپانیایی‌ها درباره نحوه مشارکت و سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی ایران حاصل شود.

«مارسلو آلبرتو ریوداوتس اسلانگن» مدیر صادرات شرکت سرکوبه اسپانیا پیشتر در حاشیه دیدار با مقامات شرکت صنایع پتروشیمی ایران در تهران از آمادگی دوباره این مجموعه برای تامین فاینانس بلندمدت پتروشیمی دماوند خبر داده و گفته بود: برای چندمین بار است در طول چند ماه اخیر در ایران حضور داریم و امیدواریم مذاکرات برای مشارکت در مجتمع پتروشیمی دماوند به نتیجه برسد.

۳ محور گفتگو با دانمارکی‌ها در صنایع پتروشیمی

علیمراد در ادامه در خصوص مذاکرات انجام گرفته با «هالدو تاپسو» بزرگترین شرکت پتروشیمیایی دانمارک هم توضیح داد: تاکنون در سه محور گفتگوهایی با این شرکت دانمارکی برای سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی انجام شده است.

مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی از انتقال دانش فنی، تکنولوژی، سرمایه گذاری و تامین منابع مالی به عنوان سه محور گفتگوهای انجام گرفته با شرکت هالدو تاپسو نام برد خاطرنشان ساخت: این شرکت دانمارکی برای تداوم همکاری‌ها با صنعت پتروشیمی ایران اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش مهر، اخیرا و در حاشیه برگزاری نمایشگاه پلاستیک  آلمان، با حضور مدیران شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفتگوهایی با مدیران ارشد هالدو تاپسوی دانمارک انجام گرفته است.

تا پیش از اعمال تحریم‌ها، شرکت هالدو تاپسوی دانمارک یکی از شرکت های فعال در صنایع پتروشیمی ایران بود به طوری‌که این شرکت دانمارکی قرارداد احداث واحد متانول مرجان در فازدوم عسلویه را به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون یورو امضا کرده بود.

علاوه بر این «یورگن نرگارد گل» معاون رئیس شرکت دانمارکی هالدور تاپسو همزمان با لغو تحریم‌های پیش روی سرمایه گذاری در صنایع پتروشیمی ایران، خواستار توسعه همکاری‌ها با صنعت پتروشیمی در حوزه پژوهش، فنآوری و تامین کاتالیست شده بود.


منبع: مهر

تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 6 آذر 1395 - 12:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن