تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816617979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیج، ندای آزادی‌بخش همه ملت‌هاست/ باید دشمن را همواره در ترس قرار داد/ فرهنگ بسیج، حلال مشکلات است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بسیج، ندای آزادی‌بخش همه ملت‌هاست/ باید دشمن را همواره در ترس قرار داد/ فرهنگ بسیج، حلال مشکلات است

بسیج، ندای آزادی‌بخش همه ملت‌هاست/ باید دشمن را همواره در ترس قرار داد
وزیر دفاع گفت: بسیج، نظامی را مستقر کرده که به همه نظام‌های مستکبر، یک نه بزرگ گفته است.


به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، صبح امروز در گردهمایی بسیجیان وزارت دفاع که در سالن ورزشی ساصد برگزار شد، اظهار داشت: بسیج یک نعمت بزرگ و یک ندای آزادی‌بخش برای همه ملت‌هاست. 


وی افزود: در نشست مسئولین با رهبر معظم انقلاب، رهبری فرمودند که سلام مرا به همه کارکنان وزارت دفاع برسانید و من هم این کار را کردم. 


وزیر دفاع با اشاره به فلسفه وجودی بسیج گفت: بسیج، ملتی انقلابی را به وجود آورده و نظامی را مستقر کرده که به همه نظام‌های مستکبر مختلف، یک نه بزرگ گفته است و دشمنان در مقابل، خشم و کینه و عداوت خود را به ملت نشان دادند. 


وزیر دفاع با اشاره به دشمنی مستمر نظام سلطه و به خصوص آمریکا با ایران تصریح کرد: این ملت همواره باید آماده دفاع از خود و ارزش‌ها و باورهایش باشد و از اسلام دفاع کند. باید دشمن را همواره در ترس قرار داد. 
وزیر دفاع با اشاره به اینکه بسیج به آحاد جامعه تعلق و بسیجی دل در گرو انقلاب اسلامی دارد، عنوان داشت: بسیج بدون هیچ چشمداشت و با اخلاص و ایمان در مسیر ارزش‌های انقلاب گام برمی‌دارد. بسیج در یک بستر کاملاً تکاملی مسیر خود را طی کرده است. 


سردار دهقان با بیان اهمیت تفکر بسیجی در نبرد با نظام شاهنشاهی ادامه داد: حضور ملت بزرگ ما در صحنه، نظام طاغوتی را در هم کوبید. بسیج در دوران استقرار نظام و دوران دفاع مقدس ایفای نقش کرد. اوج حضور بسیج در دوران دفاع مقدس بود که با حضور بسیجیان شرایط جنگ را تغییر دادند. 


وی گفت: در دوران جنگ تحمیلی بسیج دوران بلوغ خود را طی کرد. در عرصه‌های پس از جنگ، نوع تهدیدات تغییر کرد و تهاجم فرهنگی و عرصه‌های علمی و ساخت قدرت درونی مطرح شد که بسیجیان، در این زمینه پیشگام و پیشتاز بودند و در همه عرصه‌ها بسیج نقش‌های موثری را بر عهده گرفت. تهاجم فرهنگی که دشمن تلاش می‌کرد با استفاده از آن، از درون، نظام را استحاله کند، با تفکر بسیج در هم شکست.


وزیر دفاع افزود: بسیج و ملت، با تفکرات بسیجی توطئه‌های دشمن را خنثی کردند. بسیج یک جریان پیوسته و مستمری است که ظهور و بروز خود را دارد و ترجمان انقلاب اسلامی و عامل تثبیت‌کننده، ناقل و بسط‌دهنده ارزش‌های انقلابی است.


سردار دهقان با بیان اینکه امروز اگر از بازدارندگی و قدرت لایزال ملت بحث می‌کنیم و اگر دشمنان از قدرت بازدارندگی ما می‌هراسند، ناشی از تجربه 37 سال گذشته است؛ افزود: بسیج، ریسک‌پذیری، آمادگی، بصیرت و ایمان و عشق‌ورزی را در صحنه‌های مختلف نشان داده است. تنها راهی که می‌تواند ما را از گردنه‌های سخت حرکت پرشتاب ملت عبور دهد، تفکر بسیجی است و ما در دولت به این تفکر نیاز داریم. 


سردار دهقان اظهار داشت: امروز ما ابعاد انتقال فرهنگ بسیجی را در سوریه و عراق و یمن می‌بینیم و ملت با همین روحیه و فرهنگ به صحنه آمدند و با شرورترین نظام‌ها که جنایت می‌کنند مقابله می‌نماید. چیزی که ملت را در صحنه نگه می‌دارد وحدت و انسجام است و امروز کسانی که باید عقب‌نشینی کنند متجاوزان هستند. در مسئله اربعین هم ملت با حرکت عظسیم یک انقلابی را خلق کردند که تجلی‌بخش تفکر و حرکت امام حسین است. 


سردار دهقان اظهار داشت: ما به اتکای روحیه بسیجی کارهای مهمی را در وزارت دفاع انجام دادیم و کارهای مانده یکی دو دهه گذشته را در یکی دو سال اخیر انجام دادیم. بسیاری از طرح‌ها روی کاغذ بود که با نگاه بسیجی‌وار، این طرح‌ها پیگیری شد. 


وزیر دفاع تأکید کرد: باید این باور و تفکر بسیجی در اقتصاد و فرهنگ و دیگر حوزه‌ها پیگیری شود. ما باید در حوزه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی هم به فرهنگ بسیج پناه ببریم تا مشکلات حل شود. بسیج روحیه جوان و خط‌شکن و متوکل به نیروی لایزال الهی است.




در حال تکمیل...






۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن