تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819065276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت بهداشت فلسطین در غزه درباره بروز فاجعه انسانی در این منطقه هشدار داد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: به گزارش سرویس بین المللخبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری رسمی کویت، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه روز جمعه درباره «فاجعه انسانی» احتمالی ناشی از کمبود مواد سوختی در این منطقه تحت محاصره ظالمانه رژیم صهیونیستی هشدار داد.
اشرف القدره ­سخنگوی­ وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در بیانیه مطبوعاتی ­اعلام کرد به علت کمبود مواد سوختی لازم برای ادامه فعالیت بیمارستان ها در این منطقه و قطع جریان برق برای بیش از 8 ساعت در روز، احتمال بروز فاجعه انسانی در غزه وجود دارد.
القدره افزود وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه به علت ناتوانی در حمایت از بیمارستان ها و فراهم کردن مقادیر مورد نیاز مواد سوختی برای ادامه فعالیت آن ها در سایه قطع جریان برق با سختی های زیادی مواجه خواهد شد.
وی از همه طرف های ذیربط خواست به منظور فراهم کردن مواد سوختی مورد نیاز بیمارستان های فلسطین در غزه برای درمان هزاران بیمار اقدام فوری کنند.
وزارت بهداشت فلسطین پیشتر نیز از آغاز بحران واقعی در بیمارستان کودکان شهید محمد الدره در شرق غزه خبر داد. این بیمارستان به حدود 40 هزار کودک فلسطینی خدمات رسانی می کند.
­
[ مشاهده متن کامل وزارت بهداشت فلسطین در غزه درباره بروز فاجعه انسانی در این منطقه هشدار داد در واحد مرکزی خبر ]اخبار پیشنهادی:





جمعه ، ۵آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن