تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820395536




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران به منشور جهانی انرژی پیوست


واضح آرشیو وب فارسی:ایران اکونومیست: در سفر وزیر نیرو به ژاپن، سند الحاق ایران منشور جهانی انرژی لحظاتی پیش توسط حمید چیت چیان امضا شد و ایران به طور رسمی به جمع کشورهای عضو در منشور جهانی انرژی پیوست.
ایران اکونومیست -
به گزارش ایران اکونومیست به نقل از وزارت نیرو، در آیین امضای این سند که امروز (جمعه) در پیش افتتاحیه اجلاس بیست و هفتم این منشور با حضور راسناک، دبیرکل منشور جهانی انرژی،«فومیو کیشیدا» وزیر امور خارجه ژاپن و نمایندگان کشورهای عضو در منشور جهانی انرژی برگزار شد، وزیر نیرو سند نهایی کنفرانس وزارتی «لاهه۲» در زمینه منشور بین المللی انرژی را امضا کرد.
هدف عمده منشور بین المللی انرژی، انعکاس بهتر واقعیت های جدید بخش انرژی به خصوص رشد انرژی در کشورهای در حال توسعه و همکاری کشورهای شرکت کننده جهت توسعه و ایجاد ظرفیت های جدید، و همچنین مقابله با چالش های مشترک در بخش انرژی ذکر شده است.
کنفرانس وزارتی «لاهه ۲» درخصوص منشور بین المللی انرژی در سال ۲۰۱۵ در لاهه برگزار شد تا منشور بین المللی انرژی را به عنوان منشور به روز شده انرژی اروپا تصویب کند. در کنفرانس، نمایندگان بلند پایه کشورهای امضاکننده منشور انرژی اروپا در سال ۱۹۹۱ و همچنین نمایندگان بلندپایه دولت های پیوسته به منشور، منشور بین المللی انرژی را امضا کرده یا موافقت خود را با آن اعلام کردند.
علاوه بر ایران، امروز کشورهای دیگری از همچون عراق و کامبوج، گواتمالا، اتحادیه کشورهای مرکزی آفریقا نیز این سند را امروز امضا کردند.
در حاشیه این دیدار وزیر نیرو، پیام روحانی، رییس جمهوری اسلامی ایران برای دعوت شینزو آبه نخست وزیر ژاپن را برای سفر به تهران به وزیر امور خارجه ژاپن ابلاغ کرد.
[ مشاهده متن کامل ایران به منشور جهانی انرژی پیوست در پایگاه خبری ایران اکونومیست ]اخبار پیشنهادی:





جمعه ، ۵آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران اکونومیست]
[مشاهده در: www.iraneconomist.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن