تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820938957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفکر بسیجی الگوی مقاومت اسلامی در دنیاست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: ائمه جمعه شهرستان های استان گلستان با اشاره به هفته بسیج گفتند: تفکر بسیجی در دنیا گسترش یافته و امروز الگوی مقاومت اسلامی در دنیاست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم ازشهرستان های استان گلستان ، حجت الاسلام رضا کشیری امام جمعه کلاله ظهر امرو در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: بسیج نهال مقدس و شجره طیبه و پاکی است که امروز شعاع نورانی تفکر بسیج در دنیا گسترش یافته است.
وی به سوریه و عراق اشاره کرد و افزود: امروز تفکر بسیجی در این کشورها سبب شکل گیری گروه های مردمی بسیجی شده که در برابر دشمنان کشورشان ایستاده اند.
امام جمعه کلاله با بیان توانمندی های بسیج گفت: ایمان، صبر و استقامت برای پیروزی و موفقیت از ویژگی های بسیجی است و اگر مسئولان به این نیروی عظیم اطمینان کنند و کارها را به آن ها بسپارند، بسیاری مشکلات کشور مرتفع می شود.
کشیری افزود: با ایثار این بسیجیان بود که این شرایط آرامش و امن را در کشور داریم.
امام جمعه کلاله مردم را به صرفه جوئی در مصرف گاز توصیه کرد و به اتفاقات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: علی مطهری هر جا سخنرانی می کند مشکل ایجاد می کند و حتی خارج نشین ها هم وارد شدند.
وی اظهار کرد: قوه قضائیه مستقل است و رئیس قوه قضائیه مجتهد مسلم است و مردم از این اتفاقات ناراحت هستند.
امام جمعه کلاله انفجار روز گذشته در عراق را محکوم کرد و ادامه داد: نفرین خدا بر داعش و آنهایی که این گروه را به وجود آوردند، مردم بدانند این زائران نزد خدا جایگاه خوبی خواهند داشت.
امام جمعه کلاله به سالروز رحلت رسول الله (ص) اشاره کرد و گفت: پیامبر رحمت اللعالمین است و دشمنان تلاش کردند اسلام را از بین ببرد اما خداوند نور اسلام را در جهان فراگیر کرد.
وی به مظلومیت امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و از امام رضا(ع) سخن گفت و افزود: وجود این امام رئوف را در ...
[ مشاهده متن کامل تفکر بسیجی الگوی مقاومت اسلامی در دنیاست در خبرگزاری تسنیم ]اخبار پیشنهادی:





جمعه ، ۵آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tn.ai]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن