تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814968807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله خاتمی : توطئه دشمنان بی اثر است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آیت الله خاتمی : توطئه دشمنان بی اثر است
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت : توطئه دشمنان بی اثر است و این فرهنگ مقاومت 37 سال کشور را حفظ کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : آیت الله سید احمد خاتمی روز جمعه در همایش بزرگ مدافعان حرم در کرمان افزود: عقب نشینی نکنید و مقاومت است که دشمنان اسلام را سر جای خود نشانده است.


به گزارش ایرنا وی تدین، بصیرت، ولایتمداری و مقاومت را چهار سرمایه اصلی بسیج برشمرد و گفت: تدین، پایبندی به دین و ارزش های اسلامی است و عنصر اصلی و ستون فقرات بسیج به شمار می رود.
وی افزود: بصیرت بود که بسیج را در نهم دیماه سال 88 به صحنه آورد و بساط فتنه را جمع کرد.
امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: برخی می خواهند فتنه فراموش شود و تا فتنه گران از ملت پوزش نخواهند موج نفرت از فتنه زنده خواهد ماند.
وی گفت: ملت بصیر بیدارند و با جان و دل از انقلاب پاسداری می کنند و بسیجی کانون بصیرت است.
آیت الله خاتمی اضافه کرد: با حقوق های نجومی باید برخورد شود و این حقوق ها به معنای متلاشی بودن سامان کشور نیست.
وی گفت: بسیجی مطیع ولایت است و پشتیبان ولایت فقیه باشید تا کشور آسیبی نبیند و به برکت این پشتیبانی 37 سال انقلاب اسلامی گردنه های سخت را رد کرده است.
ویی افزود: مردم بسیج را با محک ولایت می سنجند و هر مسئولی که ولایی عمل کند را دوست دارند.
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: از اوایل انقلاب رئیس جمهورهای مختلفی در آمریکا به قدرت رسیدند و همه علیه جمهوری اسلامی ایران توطئه کردند، آنها رفتند ولی ملت ایران مثل سرو، قامت کشیده است و این ملت تا بسیج را دارد دشمنان هیچ غلطی نمی توانند انجام دهند.
وی گفت: تکلیف 8 سال جنگ تحمیلی را بسیج در کنار نیروهای مسلح تعیین کرد و هم اکنون به عنوان بازوان پرتوان این امت و این امام در صحنه است و با تمام قوا از شجره طیبه انقلاب اسلامی دفاع خواهد کرد.
آیت الله خاتمی ادامه داد: 37 سال است که نان مقاومت را می خوریم نه نان مذاکره، ما به بند بند برجام عمل کردیم و غرب بدعهدی کرد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب آنها ناقص عمل کردند.
وی گفت: آنها ده ها بدعهدی کردند و قرار نبود تحریم ها ادامه پیدا کند اما 10 سال دیگر تمدید شد.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از مذاکره کنندکان داخلی افزود: همانگونکه رهبر معظم انقلاب فرمودند تمدید تحریم، نقض برجام است و قطعا نظام اسلامی واکنش و مقابله خواهد داشت.
همایش مدافعان حرم به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با حضور گردان های عاشورا، بیت المقدس، الزهرا و حوزه های مقاومت بسیج برادران و خواهران در مصلی امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد.




۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن