تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820340770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقال ۱۰۰ مسافر قطار حادثه دیده به قطار تبریز-مشهد/ اعزام یکی از قطار ها به مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:مازند مجلس: مازندمجلس: مدیرکل روابط عمومی راه آهن از انتقال ۱۰۰ نفر از مسافران قطار حادثه دیده سمنان-مشهد به قطار دوم (تبریز-مشهد- ) خبر داد و گفت: قطار تبریز-مشهد به سمت مشهد مقدس اعزام شد .
مازندمجلس :به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حدود ساعت ۸ صبح امرو ز جمعه دو قطار مسافر ی سمنان - مشهد متعلق به شرکت ریل ترابر سبا و تبریز-مشهد متعلق به شرکت حمل و نقل ریلی رجاء در ایستگاه هفت خوان در ناحیه راه آهن شمال شرق کشور بین دامغان و سمنان با یکدیگر برخورد می کنند که  این حادثه به کشته و زخمی شدن تعدادی از مسافران انجامید.
در این حادثه قطارتبریز -مشهد در ایستگاه هفت خوان بین دامغان و سمنان در بلاک فرعی متوقف بوده است، که قطار سمنان-مشهد از پشت به این قطار برخورد می کند.
در این حادثه لکوموتیو قطار سمنان -مشهد و تعدادی از واگن های دو قطار دچار حریق و برخی واگن ها از ریل خارج می شوند.
مدیرکل روابط عمومی راه آهن در تشریح دیگر جزئیات این حادثه به خبرنگار فارس گفت: تیم بررسی سانحه راه آهن به محل حادثه اعزام شد و هم اکنون در آنجا مستقر شده است.
صادق سکری با تأکید بر اینکه آمار جانباختگان و مصدومان این حادثه هنوز مشخص نشده است، گفت: سازمان امداد و نجات و هلال احمر در حال کمک به مصدومان و انجام فعالیت های امدادی هستند. تعدادی از واگن ها از قطار منفصل شده و برخی از واگن ها در حال آتش سوزی است که مسافران آن تخلیه شده اند.
وی ادامه داد: سانحه قطار مسافری مذکور موجب مسدود شدن خط شد. 
مدیرکل روابط عمومی راه آهن بیان کرد: قطار تبریز-مشهد که متوقف بود، 11 سالن مسافری داشت که 3 واگن آن در این حادثه دچار مشکل شد و 8 واگن سالم بودند، بنابراین با تلاش مأموران راه آهن، این سه واگن حادثه دیده از قطار منفک شد.
سکری ادامه داد: مسافران قطار دوم که حدود 100 نفر بودند از قطار حادثه دیده تخلیه و به این 8 سالن منتقل ...
[ مشاهده متن کامل انتقال ۱۰۰ مسافر قطار حادثه دیده به قطار تبریز-مشهد/ اعزام یکی از قطار ها به مشهد در پایگاه خبری مجلس مازندران ]اخبار پیشنهادی:





جمعه ، ۵آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مازند مجلس]
[مشاهده در: www.mazandmajles.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن