تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819547618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمدید قرارداد زلاتان تصمیم درستی است؟ :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تمدید قرارداد زلاتان تصمیم درستی است؟
قرار است زلاتان ابراهیموویچ فصل آینده هم در منچستریونایتد بماند اما این مهاجم 35 ساله در اولین فصل حضورش در الدترافورد، تاکنون نسبت به رقبایش چه عملکردی داشته است؟

به گزارش "ورزش سه"، روز چهارشنبه بود که ژوزه مورینیو اعلام کرد منچستریونایتد گزینه تمدید قرارداد زلاتان را فعال خواهد کرد و این ستاره سوئدی برای یک فصل دیگر در الدترافورد می ماند. اما آیا زلاتان می تواند فصل آینده در سطحی که شیاطین سرخ به آن نیاز دارند، ظاهر شود.    

    برای رسیدن به پاسخ این سوال، اسکای اسپورت عملکرد او تا اینجای فصل لیگ برتر را با مهاجمان سایر مدعیان قهرمانی، دیگو کاستا، فیرمینو، سرخیو آگوئرو، الکسیس سانچس و هری کین مقایسه کرده است.    

      تعداد گل ها: زلاتان در این فصل 6 گل در لیگ برتر به ثمر رساند که به معنای 0.55 گل در هر 90 دقیقه است؛ آماری که او را بالاتر از الکسیس سانچس (0.54) و فیرمینو (0.46) قرار می دهد. این در حالی است که گوئرو با 0.87، دیگو کاستا با 0.85 و هری کین با 0.77 گل در هر دیدار، عملکرد بهتری از ستاره سوئدی داشتند.     دقت شوت در بین بهترین مهاجمان لیگ برتر، زلاتان از این نظر رکورد ضعیف تری دارد. او در هر دیدار 1.91 شوت خارج از چهارچوب دارد. این به معنای آن است که دقت شوت او 51.16 درصد است. در حالی که دقت پاس کاستا، 68.97 و فیرمینو، 66.67 درصد است.    

  همچنین آمار زلاتان نشان می دهد که او نسبت به هم پستی هایش در طول بازی بیشتر به سمت دروازه حریفان شوت می زند (5.36 در هر بازی)، از نظر شوت در چهارچوب دوم است (2 شوت در چهارچوب در هر بازی) و از نظر گل خارج از محوطه جریمه (0.18 در هر 90 دقیقه) اول است.   او که از همه رقبایش بلند قامت تر است، روی توپ های هوایی هم بهتر از بقیه کار می کند (0.82 در هر بازی) که فاصله زیادی با نفر دوم یعنی سرخیو آگوئرو (0.43 در هر بازی) دارد.   فرصت های از دست رفته   اما نقطه ضعف بزرگ عملکرد زلاتان، موقعیت های گلی است که او در هر دیدار از دست می دهد (0.73 موقعیت در هر دیدار) که تقریبا سه برابر موقعیت های از دست رفته دیگو کاستا (0.26) در هر بازی است.  

      موقعیت خوبی که او در پیروزی 4-1 منچستریونایتد مقابل لسترسیتی از دست داد، برای تیمش هزینه ساز نبود اما زلاتان 6 موقعیت دیگر هم در این فصل از دست داد؛ دو فرصت در شکست 2-1 مقابل منچسترسیتی، دو موقعیت در تساوی 0-0 مقابل برنلی، یک موقعیت در تساوی 0-0 مقابل لیورپول، یک موقعیت در تساوی 1-1 برابر استوک و یک موقعیت در شکست 3-1 برابر واتفورد.   اگر او این موقعیت ها را تبدیل به می کرد، منچستریونایتد اکنون با چلسی صدرنشین هم امتیاز بود و تنها به دلیل تفاضل کمتر، در رتبه دوم قرار می گرفت.   شرایط بدنی   زلاتان بعد از گرت مک آئولی، جان تری، پیتر کراوچ، گرت بری، جان اوشی، دیمین دلینی و مایکل کریک، هشتمین بازیکن مسن این فصل لیگ برتر است. او همچنین در مقایسه با 5 رقیبش، مسن تر است؛ کین با 23 سال جوان ترین است و فیرمینو، سانچس، کاستا و آگوئرو هم به ترتیب 25، 27، 28 و 28 سال دارند.   هرچند او 12 سال از کین مسن تر است اما در هر دیدار 52 استارت انفجاری دارد؛ در حالی که این تعداد برای کین 44 بار است. ولی در مقایسه با سایرین، فیرمینیو (80)، کاستا (66)، سانچس (58) و آگوئرو (56)، آمار زلاتان ضعیف است.    

    با توجه به شرایط بدنی زلاتان، عجیب نیست او از زمان میزان مسافت طی شده در هر دیدار (9.09 کیلومتر) و حداکثر سرعت (32.95 کیلومتر بر ساعت) از همه رقبایش پایین تر است. با توجه به این آمار، می توان گفت که زلاتان تا اینجای فصل عملکرد متوسطی داشته اما برای اینکه بتواند انتظارات را هواداران را برآورده کند، باید نمایش های بهتری ارائه بدهد و برای رسیدن به آن سطح، بیش از هر چیز به حمایت مورینیو نیاز دارد.

10:25  1395/09/05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن