تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820339061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش مشارکت در جامعه با تأسی از تفکر بسیجی/ روحیه بسیجی مانعی در مقابل بروز فردگرایی غربی در جامعه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری مجلس:
افزایش مشارکت در جامعه با تأسی از تفکر بسیجی/ روحیه بسیجی مانعی در مقابل بروز فردگرایی غربی در جامعه

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه اگر روحیه ایثار و ازخودگذشتگی بسیجی در جامعه وجود نداشته باشد، فردگرایی غربی در جامعه بروز می کند که امری ناخوشایند تلقی می شود، گفت: بسیجیان افرادی انقلابی هستند و در عرصه ها و زمان های مختلف حضور موثر و به موقع دارند.
احد آزادی خواه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج، گفت: خوشبختانه باید اذعان کرد که خلق تفکر بسیج در کشور، نتیجه سرافراز کننده انقلاب اسلامی است زیرا چنین تفکری به معنای زنده کردن حس مسئولیت آحاد مردم در فرآیندهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و غیره است.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روحیه و تفکر بسیج موجب شده تا مشارکت در بین آحاد جامعه افزایش یابد، اظهار کرد: اگر روحیه ایثار و ازخودگذشتگی بسیجی در جامعه وجود نداشته باشد، فردگرایی غربی در جامعه بروز می کند که امری ناخوشایند تلقی می شود.
وی ضمن تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی بر اساس روحیه بسیج شکل گرفته و در تمام اتفاقاتی که در سالیان گذشته رخ داده چنین تفکری در میدان عمل حضور داشته است، تصریح کرد: به عنوان مثال در دوران هشت سال دفاع مقدس و فتنه ها تفکر بسیج از مرز و بوم و آرمان های این سرزمین دفاع کرد.
آزادی خواه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب نیز تاکید کردند که جبهه فرهنگی انقلاب امید به تفکر بسیجی دارد زیرا چنین تفکری در عرصه های مختلف تعالی مدیریتی را به اوج رسانده است، ادامه داد: ایشان افراد را به انقلابی و غیر انقلابی تقسیم بندی کردند لذا بر این اساس بسیجیان افرادی انقلابی هستند و در عرصه ها و زمان های مختلف حضور موثر و به موقع دارند.
این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار کرد: اگر بخواهیم انقلاب اسلامی را حفظ کنیم و این نگاه را به سایر دنیا معرفی و صادر کنیم باید بر اساس تفکر بسیجی این اقدام را انجام داد.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی به معنای دوری از فساد ...
[ مشاهده متن کامل افزایش مشارکت در جامعه با تأسی از تفکر بسیجی/ روحیه بسیجی مانعی در مقابل بروز فردگرایی غربی در جامعه در خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ]اخبار پیشنهادی:




افزایش مشارکت در جامعه با تأسی از تفکر بسیجی/ روحیه بسیجی مانعی در مقابل بروز فردگرایی غربی در جامعه






جمعه ، ۵آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری مجلس]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن