تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816241458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو: تا لحظه آخر دست نکشیدیم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ورزش سه: سرمربی پرسپولیس پس از تساوی مقابل پیکان گفت: از تیمم راضی هستم. تمام بازی تحت کنترل ما بود. ما از قدرت تیم حریف آگاه بودیم و آگاهانه ریسک می کردیم.


باید 6 گل می زدیم


ما برای برد به میدان آمدیم و ۶ فرصت گل نیز به وجود آوردیم. متاسفانه هنوز مشکل گل نکردن فرصت‌هایمان را داریم که طبیعتا در آینده بیشتر روی آن‌ها کار خواهیم کرد تا این مشکل را به حداقل برسانیم. ۱۰ نفره شدن تیم‌مان باعث نشد بازیکنانم دست از تلاش بردارند و شجاعت به خرج دادند و تا آخر بازی نیز موقعیت‌های خطرناکی را ایجاد کردند. تیم حریف نیز موقعیت‌هایی داشت اما فرصت‌های ما خطرناک‌تر از فرصت‌های آن‌ها بود. 
 
موقعیت های زیادی از دست دادیم


همان‌طور که در نشست خبری قبل از بازی گفتم، یک بازی بسیار سخت در انتظارمان بود. می‌دانستیم که در بازی با پیکان، کار راحتی در پیش نداریم. می‌توام بگویم از عملکرد تیمم رضایت دارم.ما کل بازی را در کنترل داشتیم و در عین حال از خطراتی که حریف ایجاد می‌کرد، آگاه بودیم. اگر قرار باشد بازی‌ها را ببریم، باید داخل و خارج از خانه از موقعیت‌ها استفاده کنیم. متأسفانه باز هم امروز فرصت‌های زیادی را از دست دادیم.


بازیکنانم شجاع هستند


طبیعی است در روزهای آینده باید در مورد آینده بیشتر کار کنیم. ما بعد از اخراج انصاری هم تهاجمی بازی کردیم، اما از فرصت‌ها استفاده نکردیم. حریف هم چند موقعیت داشت که استفاده نکرد، اما موقعیت‌های ما بهتر و بیشتر بود. بار دیگر به بازیکنانم بابت شجاعت‌شان تبریک می‌گویم. اینها عواملی است که مرا به آینده امیدوارم می‌کند.


فقط یک موقعیت به پیکان دادیم


امروز دفاع‌مان عملکرد خیلی خوبی داشت. پیکان تا اینجای فصل مؤثرترین تیم لیگ بوده است. طبیعی است که خط حمله خوبی دارند و چند شانس گل ایجاد کردند که من منکر آن نمی‌شوم. حتی آخر بازی هم نزدیک بود گل بزنند، اما دیدید که ما پس از 10 نفره شدن، فقط یک موقعیت گل به آنها دادیم. غیرمنطقی است که بگوییم حریف نباید همان یک موقعیت را ایجاد می‌کرد. حتی اگر گل می‌خوردیم هیچ انتقادی از تیم ما وجود نداشت.


یک مهاجم باید مادرزاد گلزن باشد


یک مهاجم گلزن، باید مادرزاد گلزن باشد. طارمی گلزن تیم ماست اما در نظر بگیرید که او تابستان را با ما نبود. وقتی از ترکیه برگشت، از پنج ماه، سه ماه آن را در اردوی تیم ملی بود. طبیعی است که او آمادگی صددرصد را نداشته باشد.


مهاجمی را رد نکردم


مهاجم خوب پیدا کردن، ساده نیست. اگر ساده بود، همه تیم‌ها، بهترین مهاجمان را داشتند. من کدام گزینه را رد کردم که شما می‌گویید؟به من گزینه معرفی شد، اما من کسی را رد نکردم. شما از کسی که رد کرده‌ام بگویید. معیارهای من برای انتخاب بازیکن بسیار بالاست. ما مشکل مالی داشتیم. اگر مهاجم خوب 100 هزار دلار بود، جذب می‌کردیم، اما مهاجمان بالای یک میلیون دلار هستند و ما هم مجبور شدیم به دنبال مهاجمان دیگر برویم.من نمی‌دانم چه بازیکنی و با چه رقمی به تیمی دیگر رفته است. طارمی در فاصله کمی به تیم ما اضافه شد، اما مهاجم پیکان 20 روز قبل از شروع فصل به پیکان آمده است. یکسری از شرایط از عهده ما خارج است.


شاید روی طارمی پنالتی شد


هر بازی، شرایط خاص خودش را دارد. طبیعی است بعد از اخراج انصاری، همه چیز عوض شد. یکسری ایده‌هایی که برای بازی داشتیم، مجبور شدیم تغییر دهیم. مصدومیت عالیشاه هم کارمان را سخت کرد، اما علیرغم همه مسائل، باید می‌بردیم. دقیقه آخر هم نزدیک بود بازی را ببازیم اگر توپ پیکانی‌ها گل می‌شد. شاید هم در آخرین دقایق روی طارمی پنالتی شده باشد!


چهارمین بار است فصل را شروع می کنیم


باز هم می‌گویم این چهارمین بار است که فصل را شروع می‌کنیم و نیازی نیست مدام این بحث را مطرح کنیم. شما راه‌حلی برای این مسئله دارید؟




۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن