تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805510356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفاهم نامه همکاری دوطرفه امضا کردیم /جوانگرایی و تغییر نسل باعث افت فوتبال هلند شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تفاهم نامه همکاری دوطرفه امضا کردیم /جوانگرایی و تغییر نسل باعث افت فوتبال هلند شد
فن پراخ گفت: تفاهمنامه همکاری دو طرفه با ایران امضا کردیم تا در زمینه فوتسال و فوتبال پایه از ایران کمک بگیریم.

فن پراخ: تفاهم نامه همکاری دوطرفه امضا کردیم /جوانگرایی و تغییر نسل باعث افت فوتبال هلند شد
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، میشل فن پراخ که برای امضای تفاهم‌نامه همکاری با فدراسیون فوتبال کشورمان در زمینه‌های مختلف وارد تهران شده است در نشست خبری اظهار کرد:  ما برای امضای تفاهم‌نامه از سال قبل پیشنهادی از فدراسیون فوتبال با ریاست علی کفاشیان دریافت کردیم. فدراسیون فوتبال ایران از ما پرسیده بود آیا علاقه‌مند به همکاری با این فدراسیون هستیم یا نه که من پیشنهاد ایران را در اتحادیه فوتبال هلند مطرح کردم و جواب ما مثبت بود.


وی در ادامه عنوان کرد: به تجربیات متفاوتی در فوتبال دست یافته‌ایم و به دنبال گسترش  این رشته در جهان هستیم. می‌خواهیم به کشورهای دیگر در جهت تبلیغ و آموزش فوتبال کمک کنیم.


فن پراخ تصریح کرد:  در واقع این قرارداد همکاری یک طرفه نیست و یک قرارداد دوطرفه به امضا رسیده است، چرا که در زمینه فوتسال، فوتبال بانوان و در بخش‌های فوتبال جوانان و نوجوانان که فدراسیون فوتبال ایران موفق‌تر عمل کرده از ایران کمک می‌خواهیم، زیرا آنها بهتر از ما هستند و موفقیت‌های بیشتری در بخش‌هایی که گفته شد نسبت به فوتبال هلند دارند. این قرارداد خواهرخواندگی کمک می‌کنند ما در بخش بازی‌های دوستانه و تدارکاتی هم فعالیت داشته باشیم، خوشبختانه با تیمی قرارداد بسته‌ایم که فوتبال بازی کردن را بلد است.


رئیس فدراسیون هلند بیان کرد:  دوبار سفرم به تهران را کنسل کردم و مجبور شدم دوبار این سفر را به تعویق بیاندازم، اما بالاخره این اتفاق افتاد. گرچه من به خاطر حضور در انتخابات یوفا درگیر بودم و نتوانستم زودتر به تهران برگردم، اما خرسند هستم که در ایران حضور دارم و باید بار دیگر به ایران سفر کنم تا صحبت‌های بیشتری در مورد قرارداد داشته باشیم، البته امروز مجبورم خیلی زود تهران را ترک کنم، زیرا هفته آینده انتخابات ریاست اتحادیه فوتبال را در پیش دارم و باید برنامه‌های خود را پیگیری کنم. به هر حال دوست داشتم بیشتر بمانم و ملاقات‌های بیشتری داشته باشم.




 وی اظهار کرد: چیزی که در مورد فوتبال ایران و تیم ملی بزرگسالان می‌دانم این است که تیم ملی شما در صدر جدول آسیا برای صعود به جام جهانی 2018 قرار دارد و همچنین 2 بازیکن ایرانی در لیگ هلند حاضر هستند و چیزهای دیگری که می‌دانیم نیز برمی‌گردد به بحث‌هایی که همکاران شما در روزنامه‌های هلندی دنبال می‌کنند. ما این اطلاعات را در مورد فوتبال ایران داریم.


رییس فدراسیون فوتبال هلند در باره تاریخ تقریبی برای انجام دیدار تدارکاتی بین تیم‌های ملی ایران و هلند، تصریح کرد: در این مورد به تاریخ خاصی نرسیده‌ایم زیرا تقویم ما در سال آینده میلادی پر است، این مورد هم باید با مذاکرات بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد.


فن پراخ در مورد امکان تقابل ایران تیم‌های رده‌ پایه فوتبال هلند با تیم‌های ملی پایه ایران گفت: بله این امکان وجود دارد، باید این نکته را در ذهن داشته باشیم که مهم‌ترین بخش کار در رده پایه فقط انجام بازی‌های دوستانه نیست و ما در بحث‌های مختلف باید همکاری بیشتری داشته باشیم، همچنین در رده بزرگسالان، فوتبال بانوان و فوتسال با  فضای کار بیشتری مواجه هستیم. 


رئیس فدراسیون هلند در پاسخ به این سوال که چرا فوتبال ملی هلند چند سالی است دچار افت شده و اینکه آیا هلند می‌تواند به جام جهانی 2018 برسد یا نه، بیان کرد:  قبل از اینکه رئیس فدراسیون فوتبال هلند شدم به مدت 13 سال مدیر باشگاه آژاکس بودم و در آنجا یاد گرفتم یک تیم فوتبال همیشه افت و خیز دارد. تیم ملی نیز درست شبیه باشگاه‌ها فعالیت می‌کند، ما تا پیش از این روی نسل قبلی فوتبال هلند اتکا می‌کردیم، بازیکنانی مثل فن پرسی یا روبن که خوشبختانه روبن هنوز مشغول بازی است. حقیقت این است که خیلی دیر به فکر تغییر نسل افتادیم.


وی در ادامه عنوان کرد: از سوی دیگر بازیکنان جوان ما به لیگ‌های انگلیس و اسپانیا می‌روند که باید خیلی زود جلوی این کار را بگیریم و اجازه دهیم حضور بازیکنان جوان هلندی به لیگ‌های دیگر با دو سه سال تأخیر به انجام برسد زیرا این بازیکنان جوان در لیگ ما عالی هستند اما وقتی به باشگاه‌های دیگری می‌روند مجبور به نیمکت‌نشینی می‌شوند و شانس کمتری برای بازی دارند. به همین علت نیمکت‌نشینی آنها باعث افت تیم ملی می‌شود.


فن پراخ اظهار کرد: من  ممفیس دپای را مثال می زنم.  او در آیندهوون یک ستاره بود، اما وقتی به منچستریونایتد رفت نیمکت‌نشین شد و این موضوع بر روی فوتبال او در تیم ملی تاثیر دیگری گذاشت، البته کم‌کم به شرایط بهتری برمی‌گردد و در بازی اخیر تیم ملی مقابل لوکزامبورگ که فرصت بازی پیدا کرد نشان از پیشرفت داشت. ما تغییر نسل داشتیم و این موضوع کمی طول می‌کشد، همیشه این مثال را به زبان آورده‌ام که 10 موزیسین ممکن است به صورت فردی بسیار خوب باشند اما تضمینی وجود ندارد که آنها بتوانند در کنار هم در یک گروه موسیقی نتیجه خوبی داشته باشند، این موضوع شبیه به کار تیم ملی هلند است. تیم ملی هلند از بازیکنان بسیار خوبی بهره می‌برد که به صورت انفرادی هر یک از آنها ستاره هستند ولی در کنار هم هنوز به هماهنگی کافی نرسیده‌اند.


رئیس فدراسیون فوتبال هلند در پایان خاطر نشان کرد: روند تیم ملی کشور هلند  به دوران خوب خود بهتر از قبل شده و امیدواریم هرچه زودتر به اوج برسیم. باید این روند را در بهترین حالت خود ادامه دهیم و باز هم امیدوارم هلند یکی از 32 تیمی باشد که به جام جهانی 2018 روسیه راه می یابد. 





۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن