تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815059323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران – هلند، فعلا مقدور نیست :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ایران – هلند، فعلا مقدور نیست
در پی ملاقات رئیس فدراسیون فوتبال هلند با ایران این ذهنیت پیش آمد که به زودی شاهد برگزاری بازی دوستانه بین تیم ملی دو کشور خواهیم بود. اما همان طور که پیش بینی می شد این فقط یک تصور بود. 

به گزارش "ورزش سه"، مایکل فان پراخ – رئیس فدراسیون فوتبال هلند در پاسخ به این سئوال که همکاری های فدراسیون فوتبال هلند با ایران در زمینه فوتبال پایه چگونه خواهد بود و آیا تاریخ خاصی برای برگزاری بازی دوستانه بین تیم های ملی بزرگسالان دو کشور مشخص شده یا خیر، گفت: « آن چیزی که من از تیم ملی بزرگسالان ایران می دانم این است که این تیم در صدر گروه خود طی مرحله مقدماتی رقابت های جام جهانی 2018 روسیه قرار دارد. هم چنین دو بازیکن ایرانی نیز مشغول فعالیت در لیگ فوتبال هلند هستند و عمدتاً اطلاعات ما به انعکاس خبری رسانه های هلندی در رسانه های این کشور برمی گردد. می دانیم که تیم ملی فوتبال ایران بسیار خوب و شامل بازیکنان حرفه ای است. ولی در رابطه با تاریخ بازی دوستانه هنوز صحبت هایی انجام نشده، زیرا تقویم ما برای سال آینده پُر است و در مذاکرات بعدی این موضوع را از طریق مکاتبات پیگیری خواهیم کرد. این در حالی است که مهمترین بخش تفاهم نامه همکاری فدراسیون فوتبال دو کشور به برگزاری بازی های دوستانه تیم های ملی بزرگسالان منتهی نمی شود. بلکه بازی های دوستانه بانوان، فوتسال و رده های پایه را نیز مدنظر قرار داریم.»

13:38  1395/09/04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن