تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820948879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صالح: استقلالی‌ها فریب جایگاه گسترش را نخورند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ایران ورزشی: استقلال باید فردا به مصاف گسترش برود. مجید صالح مربی سابق استقلال در مورد این بازی اینطور اظهارنظر می‌کند: «گسترش هم مثل استقلال یکی از تیم‌های پر مهره در این فصل است و این تیم هم بازیکنان خوب و تاثیرگذار و بزرگی دارد. گسترشی‌ها در خطوط سه گانه شان بازیکنانی دارند که قابلیت تعیین نتیجه در دیدارهای بزرگ را دارند. این تیم که یکی از خوش ساختارترین تیم‌های فعلی فوتبال کشور است، از تفکر خوبی هم روی نیمکت بهره می‌برد و من تعجب می‌کنم این تیم چرا باید در رده‌های پایینی جدول قرار داشته باشد. بخصوص که فوتبالی خوب و مدرن هم از این تیم شاهد هستیم.»

صالح در ادامه به استقلالی‌ها توصیه می‌کند: «نخستین توصیه من به استقلال این است که فریب جایگاه تیم گسترش فولاد در جدول را نخورند و این تیم را هرگز یک تیم پایین جدولی مپندارند. به میزبانی شان هم تکیه نکنند چون این تیمی که من می‌بینم، قابلیت پیروزی بر هر تیمی را دارد. حتی تیم بزرگی مثل استقلال.»

مربی سابق استقلال درباره این تیم هم می‌گوید: «استقلال هم نسبت به ابتدای فصل تغییرات مثبت زیادی داشته. این تغییرات هم در استفاده از مهره‌های داخل زمین به چشم می‌خورد و هم در روند این تیم. یکی از مثبت‌ترین اتفاقاتی که در تیم افتاده، ایجاد استحکام در ساختار دفاعی‌اش است. روند نزولی گل‌های خورده استقلال در هفته‌های اخیر این مورد را نشان می‌دهد. استقلال باید تا پایان نیم‌فصل اول که بازی‌ها بدون وقفه انجام می‌شود، حتما خودش را به جمع سه تیم بالای جدول برساند.»




۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن