تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805850275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موردی از بیماری آنفلوانزای پرندگان در قزوین مشاهده نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دبیر ستاد استانی مبارزه با آنفلوانزای فوق حاد پرندگان:
موردی از بیماری آنفلوانزای پرندگان در قزوین مشاهده نشده است

قزوین


شناسهٔ خبر: 3832838 - پنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } قزوین- دبیر ستاد استانی مبارزه با آنفلوانزای فوق حاد پرندگان گفت: تاکنون موردی از بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان قزوین مشاهده نشده است. به گزارش خبرنگار مهر، ستاد استانی مبارزه با آنفلوانزای فوق حاد پرندگان چهارشنبه شب به ریاست معاون استاندار در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان قزوین تشکیل شد. سید بهمن نقیبی دبیر ستاد استانی مبارزه با آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در این جلسه اظهار کرد: تاکنون موردی از بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان قزوین مشاهده نشده است و در صورت همکاری مرغداران و برنامه ریزی مناسب مدیران تا حدود زیادی می توان از شیوع بیماری پیشگیری کرد. وی در خصوص اقدامات پیشگیرانه اداره کل دامپزشکی استان قزوین در این خصوص گفت: اجرای طرح ملی پایش آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان، انجام مکاتبات لازم با تعاونیهای مرغداران با موضوع ممنوعیت تولک بری، ابلاغ ضوابط بهداشتی – قرنطینه ای، ارتباط مستمر با دهیاران و مراکز بهداشتی مستقردرروستاها، نظارت کارشناسان بخش دولتی درکنار بازرسان بهداشتی بخش خصوصی در کشتارگاههای طیور استان، برگزاری جلسات متعدد با دامپزشکان بخش خصوصی و اتحادیه های مرغداران با هدف ساماندهی کود حاصل از مرغداریها به عنوان یکی از عوامل شیوع بیماری،   گوشه ای از اقدامات پیشگیرانه مجموعه دامپزشکی استان برای پیشگیری از وقوع بیماری بوده است. مدیر کل دامپزشکی استان قزوین تصریح کرد: تنها واحدهای پرورش مرغ اجداد تخم گذار کشور در استان قزوین واقع شده و در صورت درگیری احتمالی این واحدها با بیماری، فاجعه ای در صنعت مرغ تخمگذار کشور روی خواهد که با سیاستهای کشور در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی همخوانی ندارد. نقیبی صنعت پرورش طیور در کشور را مهمترین صنعت، پس از نفت عنوان کرد و افزود: برنامه های مراقبتی،   تشخیص سریع بیماری واقدام به موقع، در صورت وقوع احتمالی بیماری با همکاری دستگاههای اجرایی ذیربط و مساعدتهای مالی سازمان جهاد کشاورزی و برنامه وبودجه، نقش بسزایی در کنترل شیوع بیماری خواهد داشت و در صورتیکه زیر ساختهای مناسب فراهم باشد امکان پیشگیری و کنترل شیوع احتمالی بیماری میسر خواهد بود.
 
مدیران حاضر در جلسه نیز با تشریح تبعات مختلف بهداشتی، اقتصادی و اجتماعی  شیوع بیماری در سالهای گذشته و ذکر این نکته که در صورت جهش ژنتیکی ویروس، احتمال بروز پاندمی های گسترده و مرگ و میر در جوامع انسانی را در پی خواهد داشت، خواستار اقدام قاطع دستگاههای اجرایی ذیربط در برخورد با متخلفین از جمله عرضه کنندگان پرندگان بومی در بازار قزوین شدند. ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در این جلسه ضمن تقدیر از همکاری تعاونیهای مرغداران با بخش دولتی و  اقدامات اداره کل دامپزشکی استان قزوین و دستگاههای اجرایی ذیربط در کنترل بیماریهای دام و طیور خواستار تداوم این روند در استان شد و از مدیران استان خواست با بیان صادقانه مشکلات به مردم، از ایجاد التهاب در جامعه خودداری کنند. رحیمی همچنین ضمن اعلام حمایت مادی و معنوی مدیران ارشد استان از اقدامات به عمل آمده در زمینه پیشگیری از بیماریهای دام و طیور وبه تبع آن سلامت جوامع انسانی، گفت: با توجه به حساسیت موضوع،   مذاکراتی در راستی تخصیص اعتبارات به مجموعه دامپزشکی استان صورت خواهد گرفت و اقدامات لازم برای جمع آوری پرنده فروشان بازار قزوین، در دستور کار قرار خواهد گرفت.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن