تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817012715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشریح وضعیت پرسپولیس از زبان برانکو


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تشریح وضعیت پرسپولیس از زبان برانکو
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با تیم پیکان از شرایط تیمش در ایام تعطیلات لیگ برتر گفت.

خبر در حال به روز رسانی / برانکو: تمرینات تیم در ایام تعطیلات رضایت بخش است
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با پیکان اظهار کرد: در ابتدا به خانواده شهدای اندیمشک تسلیت می گویم. مطمئن هستم که همه شما منتظر شروع لیگ برتر هستید. در ایام تعطیلات لیگ برتر از نحوه تمرینات تیم راضی بودم و آماده بازی با پیکان هستیم. 

وی در ادامه عنوان کرد: ما بدون بازیکنان ملی پوش خود تمرین کردیم اما سایر بازیکنان تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت تیم به کار می گیرند. 


برانکو درباره ارزیابی اش از عملکرد تیم پیکان بیان کرد: این تیم جزو 4 تیم بالا نشین لیگ برتر فوتبال است. پیکان تیمی است که دو برابر امتیازات خود را بیرون از خانه کسب کرده است. به هر حال بازی فردا برای تیم پیکان دیدار بیرون از خانه تلقی می شود چرا که ما گزینه اول قهرمانی هستیم و با حمایت هواداران خود امید به کسب سه امتیاز این دیدار داریم. همچنین این بازی کلیدی ترین رقابت لیگ برتر برای ما به شمار می آید.



وی در ادامه عنوان کرد: درباره تیم خودمان هم باید بگویم که همانطور که می‌دانید بیرانوند در دیدار با استقلال خوزستان به خاطر شکستگی مچ دست، دستش در گچ است و به همین دلیل فردا نمی‌تواند برای ما بازی کند و همین مشکل برای امید عالیشاه هم پیش آمده که در حین تمرین به صورت نامناسبی زمین خورد و مچ دست او نیز دچار شکستگی شد و به همین دلیل او هم در ترکیب فردای ما نیست، همچنین در این بین برخی از بازیکنان هم به دلیل شرایط آب و هوا سرما خورده‌اند و شرایط خوبی ندارند، اما بقیه در شرایط خوبی هستند.


برانکو در مورد اینکه از طرف بازیکنان ملی‌پوش و تیم ملی انرژی مثبت گرفته است، بیان کرد: منظورتان کیست؟ بازیکنان پرسپولیس، من، کادر فنی و بازیکنان باید بگویم به طور علنی و به هر وسیله و هر طریق ممکنی از تیم ملی حمایت کرده‌ایم، حمایت ما از تیم ملی هرگز جای سئوالی نداشته، وظیفه ما این است که بازیکنان را طوری پرورش بدهیم که بهتر و بهتر شوند و این تصمیم سرمربی تیم ملی است که کدام بازیکنان را به تیم ملی دعوت کند. پر واضح است که ملی پوشان ما در 5 ماه اخیر 2 ماه همراه ما بودند و 3 ماه با تیم ملی و اکنون زمان بیشتری هم در اختیار باشگاه خواهند بود.


وی در مورد اینکه تماسی با تیم ملی داشته یا خیر، تصریح کرد: تماس شخصی با تیم ملی ندارم، من وظیفه‌ام این است که در باشگاه کار کنم و من و همکارانم در خدمت باشگاه هستیم نه تیم ملی. قبل از هر چیز من از طریق کارم در پرسپولیس و همچنین کل کادر فنی بنده و همچنین مدیریت باشگاه باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کنیم وضعیت روز به روز بهتر شود و مشخص است که امسال و سال قبل در تمام زمینه‌های مختلف قدم‌های مثبت بزرگی هم برداشته‌ایم، هم در مدیریت کار و هم در زیرساخت‌های باشگاه و هم در کارهای تخصصی که مربوط به کارمان می‌شود.


سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد: انگیزه زیادی برای بازیکنانم پیش آمده و من از همه آنها تشکر می‌کنم چرا که چیزی که در این میان مهم است این است که ما همه تلاشمان را برای موفقیت انجام می‌دهیم و از مدیریت گرفته تا بازیکنان و مربیان همه تلاش می‌کنند تا به هدف برسیم اما این طبیعی است که نتیجه بازی وابسته به تلاش ما نیست چرا که برخی مواقع زمین، داور یا شرایط بازی در نتیجه تأثیرگذار است اما باید بگویم که بزرگترین خوش‌بینی من بازیکنانم هستند که به آنها اعتماد دارم.


برانکو درباره خواسته هواداران مبنی بر بازی کردن رامین رضاییان در پرسپولیس اظهار داشت: رامین در کادر بازیکنان است و تا حالا خیلی گفته‌ام که یک ضرب‌الامثل است که تیمی که برنده می‌شود ترکیب آن تغییر نمی‌کند، من اگر درست متوجه شده باشم منظور شما این است که حسین ماهینی را بیرون بگذارم و رامین رضاییان بازی کند.


سرمربی تیم پرسپولیس درباره اینکه شما می‌گویید دست به ترکیب برنده نمی‌زنید اما پس از حضور رامین رضاییان در بازی با صنعت نفت آبادان و با پاس گل او به برتری رسیدید تصریح کرد: درست است اما وقتی رامین با ما هم نبود برنده شدیم؛ قبل از حضور او در بازی آخر طارمی، علیپور و کامیابی‌نیا 6 موقعیت گل از دست دادند اما آن چیزی که من در دراز مدت می‌بینم این است که همه بازیکنان بازی می‌کنند. به هر حال رامین و بقیه ملی‌ پوشان 3 ماه در خدمت تیم ملی بودند و دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات آمدند و طبیعی است که باید صبر کند تا ببینیم موقعیت‌ها چطور می‌شود.













درحال به روز رسانی...






۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن