تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821270629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیجیان خط شکن جبهه های دوران دفاع مقدس بودند


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه اجتماعی: معاون فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه نیروهای بسیج در دوران دفاع مقدس خط شکن جبهه ها بودند، گفت: بسیجیان با ایثار خون پاکشان امروزه این افتخار را برای نظام جمهوری اسلامی به ارمغان آورده اند.
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، ابراهیم چراغی، معاون فرماندار شهرستان رضوانشهر امروز، 29 آبان در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بسیج، ضمن تسلیت به مناسبت اربعین حسینی سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و همچنین تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج وارث جانفشانی ها، ایثار و مقاومت در جامعه و تفکر و اندیشه آزادی خواهی و مبارزه با استکبار و هر گونه ظلم و ستم است.
وی تفکر بسیج را حمایت از مظلوم و مبارزه با ظالم دانست و افزود: کشوری که مدعی حقوق بشر و دموکراسی بوده پس از انتخابات در آمریکا دچار دوگانگی در اندیشه و تفکر سیاسی شده است.
چراغی با بیان اینکه بسیج در دوران دفاع مقدس نقش محوری و بسیار ارزشمندی را به عهده داشته است، تصریح کرد: جانفشانی، ایثار و شهادت هایی که از نیروی بسیج شاهد بودیم بر هیچ کس پوشیده نیست.
معاون فرماندار رضوانشهر خاطرنشان کرد: نیروهای بسیج در دوران دفاع مقدس خط شکن جبهه ها بودند و با ایثار خون پاکشان امروزه این افتخار را برای نظام جمهوری اسلامی به ارمغان آورده اند.
این مقام مسئول با بیان اینکه رژیم فاسد بعثی در جنگ نابرابر با کمک و حمایت های کشورهای غربی نتوانست کاری را از پیش ببرد، یادآور شد: به لطف خدا و فرماندهی حکیمانه رهبر کبیر انقلاب و جانفشانی رزمندگان اسلام، دشمنان نتوانستند ذره ای از خاک ما را تصرف کنند.
وی در ادامه خواستار همکاری و پشتیبانی همه مسئولین در برنامه های هفته بسیج شهرستان با سپاه ناحیه رضوانشهر شد.
سید اکبر قاسمی، فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر نیز، ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار و معاون فرماندار به خاطر تشکیل این جلسه با تسلیت ...
[ مشاهده متن کامل بسیجیان خط شکن جبهه های دوران دفاع مقدس بودند در خبرگزاری قرآنی ایران ]اخبار پیشنهادی:





چهارشنبه ، ۳آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن