تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819707262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید استاندار اردبیل بر راه اندازی بازار بورس کالا در استان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:
تاکید استاندار اردبیل بر راه اندازی بازار بورس کالا در استان

به گزارش ایرنا ، مجید خدابخش روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل گفت: هم اکنون دولت مسوولیت زیادی برعهده دارد و از جمله در بخش کشاورزی برای خرید تضمینی محصولی مانند گندم نیز باید مبلغ قابل توجهی اعتبار اختصاص دهد در حالی که بخش خصوصی می تواند در این زمینه ها ورود کند.
وی افزود: باید به سوی استفاده از این شیوه های متفاوت تامین مالی گام برداشته شود زیرا خرید تضمینی محصول گندم استانی مانند اردبیل به پول کلانی نیاز دارد که از توان افراد خارج است اما بازار بورس کالا می تواند چنین مبلغی را تامین کند.
استاندار اردبیل بیان کرد: هم اکنون در مورد محصولاتی از جمله جو و ذرت از روش های جدید تامین مالی بهره گرفته شده و
این امر باید گسترش یابد اما پیشتر باید نسبت به آموزش مدیران و به ویژه کارشناسان مالی دستگاه ها و آشنایی با این روش ها اقدام شود.
او تشریح کرد: شرکت هایی معتبر که از توانایی جذب منابع مردمی برخوردار هستند، نسبت به سرمایه گذاری های کلان اقدام می کنند اما برای شکل گیری بازار بورس و ورود آنها باید برای امکانات و تجهیزات مورد نیاز مانند انبارها و سردخانه ها تمهیدی در نظر گرفته شود.
خدابخش با بیان اینکه برای محصول سیب زمینی استان قول مساعدی در زمینه خرید تضمینی با این روش جدید داده شده گفت: نگاه مدیریت از طریق جذب اعتبارهای دولتی تغییر یافته و آموزش استفاده از اوراق و صکوک باید در دستور کار قرار گیرد.
او افزود: اسناد خزانه مانند چک های مدت دار است و مدیران از آن می توانند در تامین اعتبار پروژه های عمرانی ، تعمیر و تجهیز استفاده کنند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.
استاندار اردبیل با اشاره به سود سالانه ...
[ مشاهده متن کامل تاکید استاندار اردبیل بر راه اندازی بازار بورس کالا در استان در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]اخبار پیشنهادی:




تاکید استاندار اردبیل بر راه اندازی بازار بورس کالا در استان






چهارشنبه ، ۳آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن