تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817562609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جعفر والی در بیمارستان بستری شد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک:

جعفر والی بازیگر و کارگردان با سابقه تئاتر ایران به دلیل ناراحتی قلبی و آلودگی هوا در بیمارستان شهید رجایی بستری شد اما بیمه خدمات درمانی از ارائه خدمات به این هنرمند خودداری کرده است.

به گزارش مهر، جعفر والی از هنرمندان با سابقه و مطرح تئاتر ایران که سال‌ها در عرصه بازیگری و کارگردانی تئاتر فعالیت داشته، به دلیل ناراحتی قلبی و آلودگی هوا در بخش اورژانس بیمارستان شهید رجایی بستری شده است.

اما اتفاق قابل تأملی که رخ داده این است که بیمه خدمات درمانی سازمان بازنشستگی به دلیل اینکه از شهریورماه حقوق بازنشستگی این هنرمند با سابقه به حساب‌اش واریز نشده، از ارائه خدمات به جعفر والی خودداری کرده است.

علی بی‌غم بازیگر تئاتر ایران که در حال حاضر پیگیر مسائل بیمه و حقوق بازنشستگی جعفر والی است، در این باره به خبرنگار مهر گفت: امروز که برای تمدید دفترچه بیمه استاد والی اقدام کردیم موارد نامناسبی مطرح شد مبنی بر اینکه آقای والی کیست و چرا شما پیگیر تمدید دفترچه بیمه ایشان هستید و باید خودشان برای تمدید دفترچه بیمه مراجعه کند.

وی ادامه داد: از شهریورماه حقوق استاد والی به حساب‌شان واریز نشده و بیمه خدمات درمانی سازمان بازنشستگی گمان می کنند که آقای جعفر والی در قید حیات نیست.

بی‌غم اظهار کرد: حقوق استاد والی باید به موقع پرداخت شود و بیمه خدمات درمانی سازمان بازنشستگی نیز باید پاسخگوی خدمات مورد نیاز باشد زیرا در این شرایط که ایشان در بیمارستان بستری است باید خدمات لازم به ایشان ارائه شوند.

وی درباره شرایط جسمانی جعفر والی، توضیح داد: استاد والی به دلیل ناراحتی قلبی و آلودگی هوا به بیمارستان منتقل شد. خدا را شکر حال عمومی استاد والی خوب است و در حال حاضر در بخش اورژانس بیمارستان شهید رجایی بستری است. البته در حال حاضر و تا زمانی که ایشان را به بخش منتقل کنند، ممنوع الملاقات است.

پیش از این و در سال ۹۱، جعفر والی با ارسال نامه‌ای به گروه هنر خبرگزاری مهر اعلام کرده بود که «بنا به تشخیص محمدحسین نیرومند، مشاور و نماینده تام الاختیار وزیر ارشاد در شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اینجانب جعفر والی از تاریخ ۹۱/۵/۱ به رحمت ایزدی پیوسته ام و از دریافت حق کرامت هنرمندان به مبلغ ماهی ۱۸۰ هزار تومان محروم شدم».


۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن