تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803207955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از چهار هزار نفر زائر سمنانی وارد کشور عراق شدند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بیش از چهار هزار نفر زائر سمنانی وارد کشور عراق شدند
سرپرست اداره کل حج و زیارت استان سمنان از پایان ثبت نام زائران اربعین حسینی در سامانه سماح خبر داد و گفت: در مجموع چهار هزار و 274 نفر از این استان در این سامانه ثبت نام و پس از دریافت روادید برای شرکت در آیین اربعین حسینی وارد کشور عراق شدند.
سید علی میرقاسمپور افزود: بنا بر پیش بینی های انجام شده قراربود زائران تا 28 آبان ماه با مراجعه به سامانه سماح نسبت به ثبت نام برای شرکت در آیین اربعین حسینی اقدام کنند اما این زمان به 26 آبان کاهش یافت و از امروز عملیات ثبت نام از زائران به پایان رسید.
وی شمار زائران اربعین حسینی که هم اکنون در کشور عراق بسر می برند را فراتر از رقم اعلامی عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه امسال وزارت کشور مرز خروج و ورود زائران استان سمنان و هفت استان دیگررا مرز چذابه تعیین کرد، لذا بسیاری از زائران برای عبور از مرز مهران و شلمچه در این سامانه ثبت نام نکرده و از جایی دیگر به عراق سفر کرده اند.
میرقاسمپور با بیان این که پیش بینی این است که 50درصد از زائران از مرز های مهران و شلمچه وارد کشور عراق شدند، اضافه کرد: اگر مرز استان سمنان نیز مهران در نظر گرفته می شد رقم ثبت نامی در این سامانه به بیش از 12 هزار نفر می رسید.
سرپرست اداره کل حج و زیارت استان سمنان به خدمات ارائه شده به زائران اربعین حسینی در مرز چذابه و با اشاره به ویژگی های این مرز نسبت به دیگر مرزها خاطرنشان کرد: ترافیک بسیار سنگین زائران در روزهای منتهی به اربعین که در مهران وجود دارد در مرز چزابه نیست و وضعیت خروجی زائران نیز به مراتب بهتر و در کمترین زمان انجام خواهد شد.
وی با بیان این که امسال در پایانه مرزی سالن های جدیدی برای رفاه حال زائران درنظرگرفته شده که هم در ایران و هم در عراق امکانات رفاهی مناسبی فراهم شد، افزود: سازمان حج وزیارت از شهر بستان آخرین شهر مرزی که نزدیک به 30 کیلومتر فاصله دارد زائرسرای دائمی راه اندازی کرده و به ظرفیت سه هزار نفر می توانند ازاین ظرفیت استفاده کنند.
میرقاسمپور از ارائه خدمات ویژه از سوی 2 موکب استان در کربلا و نجف به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: استان سمنان برای اسکان و تغذیه 20 هزار زائر اربعین برنامه‌ریزی کرده و زئران هم‌استانی نیز می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.
سرپرست اداره کل حج و زیارت استان سمنان به زائرانی که قصد شرکت در آیین اربعین حسینی در کشور عراق دارند توصیه کرد زائران برای ورود به کشور عراق باید روادید دریافت کنند و به هیچ عنوان اجازه عبور از مرز به افرادی که بدون روادید هستند داده نمی شود بنابراین توصیه می‌شود به این تبلیغات غیرواقعی که بدون روادید اجازه عبور از مرز داده می‌شود، توجه نکرده و ویزای خود را دریافت کنند.




تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن