تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801558954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

المپیک به فدراسیون دستخط نمی‌دهد  :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: المپیک به فدراسیون دستخط نمی‌دهد 
مهدی تاج چند روز پیش گفته بود از این پس یا فدراسیون فوتبال باید در مورد تیم امید تصمیم گیرنده باشد یا کمیته ملی المپیک.

به گزارش "ورزش سه"، وی این را اضافه کرده بود صحبت هایی در این باره با کمیته ملی المپیک داشته و اینها قبول کرده اند تصمیم گیرنده نهایی و تنها در مورد تیم ملی امید فدراسیون فوتبال باشد و در نهایت قرار شده بود کمیته ملی المپیک این را مکتوب به فدراسیون فوتبال اعلام کند.
با گذشت چند روز از ادعای مهدی تاج مشخص شد کمیته ملی المپیک برنامه ای برای دادن نامه به فدراسیون فوتبال ندارد. اصغر رحیمی - رئیس مرکز تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک در این باره می گوید:« سال‌هاست که در نه فقط در فوتبال، بلکه در هیچ رشته‌ای دخالت نمی‌کنیم. در واقع فدراسیون خودش مربی مورد نظر را می‌آورد و قرارداد می‌بندد و اگر به مشکلی برخورد کرد، پاسخگو نیز باشد. موضوع انجام امور تیم امید در زمان‌های قبل و حتی دوره کفاشیان هم همینگونه بوده و اتفاق جدیدی نیفتاده است.»
در دوره قبل فدراسیون فوتبال قصد داشت کرانچار را برای تیم امید بخدمت بگیرد اما وزارت ورزش و جوانان با حضور این مربی در کادر فنی تیم امید مخالفت کرد و در نهایت هدایت این تیم به محمد خاکپور محول شد که تجربیات ناموفقی در تیم های فولاد و استیل آذین داشت. مخالفت با حضور کرانچار در تیم امید به بهانه مشکلات شخصی در حالی صورت گرفته بود که این مربی سال های سال در پرسپولیس و سپاهان کار کرده بود.
به نظر می رسد با این اظهار نظرها چالش بین فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک بر سر اداره تیم ملی امید وجود خواهد داشت. به خصوص که اصغر رحیمی می گوید:« معمولاً فدراسیون کارهای این تیم را انجام می‌داده، اما زمانی که این تیم سهمیه بگیرد، از آنجا به بعد ارتباط‌مان تنگاتنگ‌تر و نزدیک‌تر خواهد بود. ضمن اینکه اعزام نهایی هم با ما خواهد بود.»
این حرف ها یعنی اینکه کمیته ملی المپیک به فدراسیون فوتبال دستخط نمی دهد و هم چنان دوست دارد در مورد تیم ملی امید تصمیم گیرنده باشد. تیمی که دهه های متمادی از صعود به المپیک بازمانده است. هر چند این زمزمه هم وجود دارد که فوتبال از المپیک 2020 حذف شود که در این صورت کمیته ملی المپیک و فدارسیون فوتبال بعد از دهه ها از چالش هایی که برای هم ایجاد می کنند نجات می یابند.

11:26  1395/09/02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن