تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815337987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موراتی: دیگر یه اینتر برنمی‌گردم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری تسنیم: ماسیمو موراتی تأیید کرد که او به باشگاه اینتر باز نخواهد گشت و در واقع دلیلی برای انجام این کار نمی‌بیند.


موراتی دو سال پیش سهام باشگاه اینتر را به اریک توهیر اندونزیایی فروخت و توهیر نیست سهام خود را به گروه سرمایه‌گذاری سونینگ چین فروخته است و گفته می‌شود که این گروه قصد دارد موراتی را به عنوان رئیس منصوب کند، اما مالک پیشین نراتزوری تمایلی به قبول این مسئولیت ندارد و تنها ارتباطی که در آینده با اینتر خواهد داشت، به عنوان یک هوادار خواهد بود. او همچنین از عملکرد نراتزوری در دربی شب گذشته (یکشنبه) شهر میلان که در آخرین دقیقه آن از شکست برابر همشهری‌اش میلان گریخت تمجید کرد.


وی در گفت‌و‌گو با نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا اظهار داشت: به نظر من اشتیاق پیولی به بازیکنانش هم منتقل شده است، چون آنها واقعاً با اراده بازی کردند. این تساوی واقعاً مهم بود و اگر اینتر می‌باخت واقعاً ناراحت‌کننده و حتی ناعادلانه بود، چون این تیم واقعاً داشت خوب بازی می‌کرد.


موراتی درباره احتمال بازگشتش به اینتر نیز عنوان کرد: من برنمی‌گردم، چون کاری را که باید در اینتر انجام می‌دادم، انجام داده‌ام. آینده من در اینتر فقط به عنوان یک هوادار است و در همین حد باقی می‌ماند.


مالک پیشین نراتزوری در ادامه درباره انتقال مالکیت دیگر تیم شهر میلان به چینی‌ها هم عنوان کرد: برلوسکونی؟ همه چیز به مذاکرات‌شان بستگی دارد و من نمی‌خواهم پا در کفش او بکنم، چون قبلاً کاری را که مربوط به خودم بوده است، انجام داده‌ام.




۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن