تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817128580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهاددانشگاهی منشاء کارهای بزرگی در کشور بوده است - ایسنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
استاندار کرمانشاه
رییس جهاددانشگاهی و استاندار کرمانشاه از مرکز درمان ناباروری و تحقیقات سلول های بنیادی جهاددانشگاهی کرمانشاه بازدید کردند.
به گزارش خبرنگار ایسنا ، حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی و اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه در این بازدید از نزدیک در جریان کارهای انجام شده در این مجموعه که بزودی افتتاح می شود، قرار گرفتند.

استاندار کرمانشاه در این بازدید گفت: این مجموعه که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان است و با همکاری وزارت نفت و جهاددانشگاهی احداث شده، کمک زیادی به ارتقاء بخش درمان استان خواهد کرد.

وی گفت: با راه اندازی این مجموعه که به درمان ناباروری کمک می کند، به مردم استان و استانهای همجوار خدمات درمانی ارائه خواهد شد.

رازانی با تقدیر از مجموعه جهاددانشگاهی بواسطه راه اندازی این مرکز، ابراز امیدواری کرد: ظرف دو هفته آینده شاهد افتتاح آن باشیم.

 همچنین در نشستی که پس از این بازدید برگزار شد، حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی به معرفی توانمندیها و ظرفیت های جهاددانشگاهی در سطح کشور پرداخت و گفت: جهاددانشگاهی بدنبال حل  مشکلات روز جامعه و پرداختن به مسائلی است که در آینده به آن نیاز داریم.

طیبی گفت: در کشور پتانسیل های لازم برای پیشرفت وجود دارد و باید با برنامه ریزی صحیح از این پتانسیل ها در جهت رشد و پیشرفت همه جانبه کشور استفاده کنیم.

وی به موفقیت های جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف از جمله صنعت، پزشکی و کشاورزی طی این سالها دستاوردهای چشمگیری داشته و یافته های محققان و پژوهشگران جهاددانشگاهی توانسته بخشی از مشکلات و نیازهای کشور را مرتفع کند.

وی حوزه سلول های بنیادی، همانندسازی حیوانات، سلول درمانی و درمان ناباروری را از کارهای موفق جهاددانشگاهی در حوزه پزشکی معرفی کرد.

طیبی ادامه داد: این توانمندیهای جهاددانشگاهی در خدمت توسعه کشور و استان کرمانشاه خواهد بود.

اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه نیز در این نشست گفت: جهاددانشگاهی منشاء کارهای بزرگی در سطح کشور بوده است.

وی افزود: جهاددانشگاهی کرمانشاه نیز جزو واحدهای فعال این مجموعه است که می تواند نقش مهمی در توسعه استان ایفا کند.

رازانی به فعالیت های خوب پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: این مجموعه توانسته به دستاوردهای علمی قابل توجهی دست یابد.

 با تاکید بر اینکه باید کمک کنیم ساختمان در حال احداث پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه زودتر تکمیل شود، گفت: این آمادگی را داریم که بطور خاص به مجموعه جهاددانشگاهی نگاه کنیم.

به گزارش ایسنا، معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی نیز در حاشیه  این بازدید از فعالیت هفت مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی در کشور خبر داد.


حمید امین‌اسماعیلی گفت: یک مرکز "تله‌مدیسین ناباروری" هم در قزوین داریم که با سیستم‌های درمان از راه دور در مراحل مقدماتی با هدایت مرکز قم ما فعالیت دارد.

به گفته وی، اکنون کرمانشاه و لرستان نیز با جدیت پیگیر ایجاد مرکز درمان ناباروری هستند و البته برخی از استان‌های دیگر مانند سیستان و بلوچستان نیز در مراحل مقدماتی کار هستند.


امین اسماعیلی بیان کرد: اکنون نزدیک به 600 نفر در این مراکز درمان ناباروری مشغول ارائه خدمت هستند.

معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی در خصوص عملکرد درمانی مراکز درمان ناباروری نیز اظهار کرد: دو مرکز "رویان" و "ابن سینا" در ریت جهانی قراردارند و از موفقیت درمان تا 40 درصد برخودار هستند و سایر مراکز ما نیز  نرخ موفقیت حدود 30 درصد دارند.

امین‌اسماعیلی یادآوری کرد: البته با مراقبت و تجاربی که سال به سال اضافه می‌شود، نرخ موفقیت هر سال رو به افزایش است.

وی از استقبال خوبی که از مراکز درمان ناباروری می‌شود هم یاد کرد و افزود: مرکز رویان ما پذیرای مراجعان زیادی از سراسر کشور است و در مراکزی مانند اردبیل، آذربایجان شرقی،  ابن سینا و قم پذیرای بیماران از سایر کشورها هم هستیم.

به گفته این مسئول، استان کرمانشاه نیز پتانسیل پذیرش بیماران برای درمان ناباروری از استان‌های هم جوار و حتی خارج از کشور را هم دارد.

معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی توریسم درمانی را نیازمند ساز و کارهای مختص به خود دانست و تاکید کرد: باید در کنار این مرکز، تدابیری هم برای پذیرش بیماران و ارتباط با آنها از کشور مبدا تا این منطقه در نظر گرفته شود.

امین‌اسماعیلی مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی کرمانشاه را دارای امکانات و تجهیزات بسیار خوب و مدرن دانست و ابراز امیدواری کرد با اخذ مجوزهای لازم، این مرکز در آینده نزدیک آغاز به کار کند و از مراکز موفق و پراستقبال در کشور شود.

وی ادامه داد: البته باید در کنار این مرکز، ساختارهای علمی و پژوهشی هم در نظر گرفته شود تا مرکز درمان ناباروری کرمانشاه بتواند علم و دانش خود را مدام به روز کند و یک منبع تغذیه علمی مناسب هم داشته باشد.

معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی با بیان اینکه این مرکز باید ارتباط خود را با سایر مراکز سرآمد جهاد دانشگاهی در کشور نیز حفظ کند، عنوان کرد: ما هم آماده هستیم هرگونه حمایت را در این خصوص داشته باشیم.

در این بازدید جمعی از معاونین و مدیران جهاددانشگاهی کشور و معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه نیز حضور داشتند.
 

انتهای پیام


جمعه / ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۲:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن