تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817073202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشيه‌سازي براي صعود آبي‌ها در جام حذفي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: حاشيه‌سازي براي صعود آبي‌ها در جام حذفي
مرحله يك‌هشتم نهايي رقابت‌هاي جام حذفي كشور در حالي جمعه به پايان رسيد كه تيم‌هاي صعودكننده به مرحله يك‌چهارم مشخص شدند، اما...
نویسنده : دنيا حيدري 


مرحله يك‌هشتم نهايي رقابت‌هاي جام حذفي كشور در حالي جمعه به پايان رسيد كه تيم‌هاي صعودكننده به مرحله يك‌چهارم مشخص شدند، اما آنچه كه در پايان اين رقابت‌ها خبرساز و جنجالي شد، صعود تيم‌هاي استقلال، سپاهان اصفهان، تراکتورسازي تبريز، نفت تهران، سايپا و ذوب‌آهن اصفهان يا حتي حذف فولاد خوزستان نبود، بلكه گفت‌وگوي كوتاه داور بازي استقلال با رحمتي، گلر آبي‌پوشان بود كه تفسيرهاي زيادي را به دنبال داشت.
  
توصيه جنجالي!
شاگردان منصوريان در حالي بعد از يك ديدار 120 دقيقه‌اي، ‌در ضربات پنالتي موفق به كسب جواز صعود به مرحله يك‌چهارم شدند كه بعد از پايان بازي، ‌انتشار يك ويدئو، جنجال‌هاي زيادي براي گلر آبي‌پوشان، داور بازي و همچنين يكي از مهاجمان صبا كه پنالتي او توسط رحمتي مهار شده بود به پا مي‌شود! همه چيز به پنالتي امرايي برمي‌گردد و شيرجه رحمتي و مهار آن و همين، بازتاب‌هاي زيادي دارد! کيوان امرايي بازيکن تيم صبا نمي‌تواند پنالتي‌اش را گل کند و صبا با نزدن پنالتي او از جام حذفي حذف شد، اما اين پنالتي امرايي را سوژه نکرد بلکه اتفاقات قبل از اين پنالتي بود که باعث جنجالي شدن پنالتي اول صبا بود. احمد صالحي در هنگام پنالتي اول صبا  با مهدي رحمتي صحبت مي‌کند و همين، ‌خود آغاز يك جنجال است! چراكه از لب‌خواني صحبت‌هاي او اينطور برداشت شده  که او به دروازه‌بان استقلال مي‌گويد به سمت چپ شيرجه بزند و پخش اين ويدئو در فضاي مجازي، ‌جنجال‌هاي زيادي به پا مي‌كند.
  
مي‌خواهند جو را مسموم كنند
كيوان امرايي در واكنش به اين شايعات مي‌گويد كه اين حرف‌ها فقط و فقط از ذهن‌هاي بيمار مي‌آيد: «وقت ندارم براي آدم‌هايي بگذارم که مي‌خواهند جوي مسموم در جامعه ايجاد کنند. آن يک پنالتي بود که من زدم و مهدي رحمتي خوب تشخيص داد و گل نشد. پس از اين بازي خيلي‌ها به صفحه شخصي من آمدند و فحاشي مي‌کنند. من ديروز به مهدي زنگ زدم، او مي‌گفت داور به او گفت فقط مي‌تواند به سمت چپ يا راست برود که برخي بيکار هستند و از اين سوژه درست کردند. اگر ما مي‌خواستيم اين کار بد را در فرض انجام دهيم چرا بايد به داور مي‌گفتيم؟!»
  
اين وصله‌ها به داوري نمي‌چسبد!
كامراني‌فر، ‌رئيس دپارتمان داوري نيز با اندكي تفاوت، ‌صحبت‌هاي امرايي را تكرار و از داور مسابقه حمايت مي‌كند: «جامعه داوري ايران پاک‌تر از اين است که شايعات بي‌اساس اين‌چنيني بتواند در آن خدشه‌اي وارد کند. با هيچ منطقي جور در نمي‌آيد که داور بدون اينکه با زننده ضربه ارتباطي داشته باشد به دروازه‌بان تيم مقابل جهت ضربه زننده توپ را اعلام کند. با صالحي تلفني صحبت کردم و گفت که به دروازه‌بان استقلال قبل از شروع ضربات دو تذکر دادم. اول اينکه قبل از ضربه فقط مي‌تواني به چپ و به راست خط دروازه حرکت کنيد و دوم اينکه بعد از دعا زودتر بچرخد.» فنايي، ناظر داوري بازي استقلال برابر صبا نيز در واكنش به اين حاشيه‌ها مي‌گويد: «من خودم فيلم را ديده‌ام. داور به رحمتي مي‌گويد که زود بچرخ تا تمرکز بازيکن صبا به هم نخورد. او هرگز به رحمتي نمي‌گويد به کدام سمت واکنش نشان بدهد. اين شايعات فقط در فضاي مجازي ارزش دارد و من فکر مي‌کنم انتشار آن زشت است. اين وصله‌ها به داوران ايران مخصوصاً احمد صالحي نمي‌چسبد.»
  
يك‌چهارم نهايي
استقلالي‌هاي تهران بعد از پشت سرگذاشتن ديداري نفسگير مقابل صباي قم و پيروزي در ضربات پنالتي، در مرحله بعدي بايد 30 آذر در ورزشگاه تختي به مصاف نفت تهران بروند، تيمي كه موفق شد از سد شهرداري فومن عبور كند. ديداري به ميزباني ياران دايي كه البته مصاف سختي هم براي شاگردان منصوريان خواهد بود. به طوري‌كه حتي افتخاري، مديرعامل آبي‌پوشان هم تأكيد دارد كه استقلال اگر قهرماني مي‌خواهد بايد بهتر بازي كند: «اگر به دنبال جام هستيم نبايد اجازه دهيم كه كار به وقت‌هاي اضافه و ضربات پنالتي بكشد.» ضمن اينكه شاهين بياني، پيشكسوت استقلال هم مي‌گويد كه استقلال با اين سبک بازي نمي‌تواند قهرمان شود و با توجه به اينكه راه جام حذفي از ليگ براي کسب جام بهتر است، اين تيم بايد تغييراتي در سبك بازي خود ايجاد كند.

سپاهان بايد به مصاف سايپا برود که با توجه به مهمان بودن هر دو تيم در بازي دور يک‌هشتم، با قرعه‌کشي تکليف ميزبان مشخص مي‌شود و استقلال تهران در ورزشگاه تختي به مصاف نفت تهران خواهد رفت؛ برنده اين دو ديدار در ديدار نيمه‌نهايي برابر هم قرار خواهند گرفت. در سمت ديگر جدول ذوب‌آهن، قهرمان دو دوره گذشته اين مسابقات در ورزشگاه بنيان ديزل به مصاف تيم گسترش فولاد تبريز مي‌رود و تيم تراکتور‌سازي تبريز در ورزشگاه نفت و گاز گچساران برابر اين تيم قرار خواهد گرفت، تيمي كه فولاد خوزستان را از سد راه برداشت. برنده اين دو ديدار هم در نيمه‌نهايي به مصاف هم مي‌روند تا تکليف تيم صعودکننده به فينال مشخص شود.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن