تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801701597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمار فوق العاده آبی ها در خط دفاع :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آمار فوق العاده آبی ها در خط دفاع
سرمربی استقلال در ترمیم خط دفاعی تیمش در هفته هایی که از لیگ برتر گذشته است عملکرد کاملا موفقی داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، در فوتبال ایران گل نخوردن یکی از فاکتورهای مهم برای موفقیت است و به گفته خیلی ها در این لیگ بیشتر از اینکه گل زده مهم باشد، کم گل خوردن باعث موفقیت تیم ها می شود. منصوریان با درک این موضوع و با خرید بازیکنی مثل لئاندرو پادوانی موفق شد به خط دفاعی این تیم استحکام ببخشد.  
جالب است که بدانید استقلال از مجموع 9 گلی که در این فصل دریافت کرده است، 7 گل را در 5 هفته ابتدایی دریافت کرده است و در 5 بازی بعدی این این تیم تنها 2 گل دریافت کرده است. به جز این استقلال در 3 بازی اول خود در جام حذفی هم گلی دریافت نکرده است تا آمار این تیم در تعداد گل خورده کاملا به سطح استاندارد برسد.  
منصوریان در طول 4 ماهی که از آغاز لیگ برتر می گذرد موفق شده است ساختار دفاعی تیمش را درست کند و حالا باید تا پایان تعطیلات نیم فصل تیمش را در فاز هجومی هم بهتر کند تا این تیم بتواند چهره یک تیم مدعی را به خود بگیرد.    

18:39  1395/08/29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن