تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821025533




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرمگاه: با برزای هیچ درگیری‌ای نداشتم


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: خرمگاه: با برزای هیچ درگیری‌ای نداشتم
در بازی ها ما به دنبال این هستیم تا بهترین سیستم را در زمین پیاده کنیم تا بتوانیم به نتیجه برسیم به همین دلیل در بازی های این فصل بارها سیستم مان را تغییر دادیم چراکه هر بازی شرایط خودش را می طلبد.


مربی استقلال معتقد است تیم صبا یک فوتبال تدافعی را به نمایش درآورد و همین موضوع کار این تیم را برای گلزنی سخت کرده بود.


به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، محمد خرمگاه در رابطه با بازی تیم استقلال برابر صبا گفت: ما برای این بازی 5 بازیکن را به همراه نداشتیم اما با این حال توانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و موقعیت های خوبی به وجود بیاوریم.
 


او ادامه داد: تیم صبا دفاعی بازی می کرد و همین موضوع کار ما را سخت کرد اما ما به قصد پیروزی آمده بودیم و تلاشمان را کردیم که به عنوان تیم برنده از زمین خارج شویم. خوشحالم که در نهایت توانستیم به مرحله یک چهارم صعود کنیم.


وی درباره نقش کادرفنی استقلال در نتایج این تیم گفت: ما کارمان را انجام می دهیم و از نظر ما بهترین عملکرد را پیاده می کنیم. امیدواریم که بتوانیم به نتیجه برسیم و استقلال را به قهرمانی برسانیم.


او درباره درگیری با بهنام برزای گفت: هیچ درگیری ای در میان نبود و متاسفانه این موضوع را شلوغ کرده بودند. او اعتراضی کرد ما هم خیلی راحت و طبق روال عادی وی را جریمه کردیم.


مربی آبی ها درباره سکونشینی امین حاج محمدی گفت: نمی دانم چه اتفاقی افتاد آقای فنایی به ما گفتند نام ایشان در لیست 18 نفره نیست و ما هم چک کردیم و دیدیم درست است. حال باید ببینم این اشتباه از سوی چه کسی بوده است.


وی ادامه داد: در بازی ها ما به دنبال این هستیم تا بهترین سیستم را در زمین پیاده کنیم تا بتوانیم به نتیجه برسیم به همین دلیل در بازی های این فصل بارها سیستم مان را تغییر دادیم چراکه هر بازی شرایط خودش را می طلبد.


تاریخ انتشار: ۰۱:۱۲ - ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - 19 November 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن