تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803141232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرفاوی:استقلال تا صبح هم نمی توانست به صبا گل بزند/لک 120 دقیقه فحش خورد انتظار دارید به تماشاگران تعظیم کند؟


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مرفاوی:استقلال تا صبح هم نمی توانست به صبا گل بزند/لک 120 دقیقه فحش خورد انتظار دارید به تماشاگران تعظیم کند؟
سرمربی تیم فوتبال صبا قم گفت: قصد توهین به استقلال را ندارم اما اگر جریان بازی تا صبح هم طول می کشید، این تیم نمی توانست به صبا گل بزند.

مرفاوی: استقلال تا صبح هم نمی توانست به صبا گل بزند/ لک 120 دقیقه فحش خورد انتظار دارید به تماشاگران تعظیم کند؟
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ صمد مرفاوی در نشست خبری پس از دیدار با استقلال گفت: به بازیکنانم افتخار می کنم. آنها با تمام وجود بازی کردند و نشان دادند که فوتبال فقط مسائل مالی نیست که یک تیم با 40 میلیارد و یک تیم با 4 میلیارد بسته شود.با این وجود بازی خوبی ارائه کردیم.


وی ادامه داد: استقلال موقعیتی روی دروازه ما خلق نکرد. آنها تا صبح هم پاس بدهند وقتی موقعیت نباشد، بی‌فایده است. البته من نمی‌خواهم به حریف توهین کنم. بازی که بچه‌های ما انجام دادند بسیار خوب و با منطق بود. فکر می‌کنم اگر این دیدار به پنالتی نمی کشید، استقلال تا صبح هم به گل نمی‌رسید. این برایم خوشحال‌کننده است که بازیکنانم چیزی که می‌خواستیم را در زمین ارائه کردند.


مرفاوی در مورد اعتراض هواداران استقلال به وقت کشی حامد لک،بیان کرد: لک وقت کشی نکرد. دروازه‌بان ما کار خودش را می‌کرد. چطور منصوریان در اهواز فحش می‌خورد واکنش نشان می دهد شما انتطار دارید وقتی این همه هوادار فحش می‌دهند دروازه‌بان ما به آنها تعظیم کند؟ آنها می‌خواستند تمرکز لک را از بین ببرند. وی در زمان پرش هایش ضربه می خورد و وقتی روی زمین می‌افتاد نمی‌توانست خودش را ناز کند و بلند شود. 


وی ادامه داد: به ما می‌‌گویند گلر تیم شما هواداران را تحریک می‌کند، از دقیقه یک به لک فحش می‌دادند جالب است به ما فحش می‌دهند آن وقت می‌گویند تحریک می‌کنید.


سرمربی صبای قم درباره نگرانی قبل از بازی خود نسبت به قضاوت داور تصریح کرد: داور فقط در برخی جاها خوب سوت نزد. او می‌دانست در چه جایی باید چه کاری انجام دهد. بازیکنانم به داور اجازه ندادند از نوع فوتبال ما سوء استفاده کند. بازیکنان ما بی‌محابا کاری نکردند و مسئله‌ای برای خطای بیهوده به وجود نیاورند تا داور بخواهد تصمیم خاصی بگیرد. 


مرفاوی درباره این که با استفاده از هاشم بیگ زاده در دفاع وسط و قاسم دهنوی در دفاع راست نشان می دهد که به تغییر پست بازیکنانش علاقه دارد، بیان کرد:  چیزی که اعتقاد دارم را انجام می‌دهم. این موجودی تیم ما است، وقتی دفاع راست ندارم باید چه کاری انجام دهم. 17 تا 18 بازیکن از تیم ما رفته‌اند آن وقت باید چه نفراتی را آن هم با بودجه محدود جایگزین آنها می‌کردم!؟ وقتی دست ما بسته است باید از بازیکنان خود، در پست‌های مختلف استفاده کنیم. 




سرمربی صبا قم درباره این که هاشم بیگ زاده قبل از آغاز بازی ورزشگاه را ترک کرده، گفت: بیک‌زاده ابتدای فصل گفت نمی‌توانم در پست دفاع چپ و راست بازی کنم در این شرایط ما باید از تجربه وی در دفاع وسط  استفاده می‌کردیم. از یک بازیکن جوان در پست دفاع راست استفاده کردیم. برای اینکه این مشکل را رفع کنیم این تغییر را دادیم.
در جلسه فنی به بازیکنان گفتم 18 بازیکن می خواهم که بجنگند. بیگ زاده پس از بازی با پدیده، عضله اش کش آمد. در تعطیلات و جام حذفی با ما نبود. این بازیکن تازه از شنبه گذشته با ذخیره های ما تمرین کرد و فقط سه جلسه  تمرین داشت. تیمی که دو هفته کار کرده ام و برای این سیستم هماهنگ شده است را به میدان می فرستم. 


مرفاوی با اشاره به بی تاثیر بودن مسائل مالی در بازی امروز، گفت: چون هر بازیکنی مقابل تیم های بزرگ با انگیزه به میدان می آید و با علاقه بازی می کند. بازی امروز ما هم ناشی از همین انگیزه بود که همه در برابر استقلال و پرسپولیس دارند. البته شرایط همه تیم ها از نظر مالی تقریبا مشابه است و مشکلاتی وجود دارد فقط بعضی تیم ها منابع را تزریق کردند اما منابع مالی دیر به صبا تزریق می شود.


سرمربی صبا پس از تاکید یکی از خبرنگاران به وقت کشی حامد لک، اظهار کرد:  شما مگر رسانه ای نیستید؟ نمی توانید برای تیمی گریه کنید. در زمانی که من در استقلال بازی می کردم شما به دنیا نیامده بودید. ادبیات من خیلی از شما بهتر است. شما نباید از شغل خود استفاده کنید. چرا الان ناراحتید که لک وقت تلف کرد؟ تیمتان که برده است! با این ادبیات نشان می دهید که استقلالی هستید. لااقل ظاهر را حفظ کنید. نه این که به این شکل طرفدار تیم محبوبتان باشید.




وی در پایان خاطر نشان کرد: به لک گفتم عکس العملی در مقابل اعتراض ها نشان ندهد. قلعه نویی این همه سال برای استقلال زحمت کشید و جام های بسیاری برای استقلال به دست آورد، اما یک بازی را با تراکتور مقابل استقلال برنده شد، فحش خورد. آرزو دارم یک استقلالی در این شرایط بیاید و تماشاگران را آرام کند. فقط من نباید چیزی را آرام کنم. اگر لک از دقیقه یک وقت را تلف می کرد، داور از همان لحظه به او اخطار می داد نه این که در دقیقه 90 به او اخطار بدهد.






۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن