تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816394828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منصوریان: تنها سه بار گریه کردم! :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: منصوریان: تنها سه بار گریه کردم!
سرمربی استقلال می گوید برابر صبای قم دست به ریسک نزده است.

به گزارش "ورزش‌ سه"، سرمربی استقلال می گوید که بعد از بازی اهواز گریه نکرده و تنها سه بار در زندگی اش گریه کرده است.   ارزیابی از بازی؟
این برد را به هواداران استقلال تبریک می گویم و از طرف همه استقلالی ها به منصورخان پورحیدری تقدیم می کنیم. علی پورحیدری با حضور در ورزشگاه تعصب پدرش به استقلال را نشان داد. قبل از بازی در داخل رختکن قول دادیم که برد را به پورحیدری تقدیم کنیم که اینطور شد.  
چرا بازی سخت شد؟
تیم آقای مرفاوی 5-3-2 بازی کردند. به بچه ها گفتیم صبر و حوصله داشته باشند و ریسک نکنند. نکته جالب در این بازی عملکرد خط دفاعی بود. تمام شانس ها را برای گل زدن آزمایش کردیم. در عمق با 3 دفاع کار سختی داشتیم. با قربانی شانس بازی مستقیم را امتحان کردیم و می توانستیم با گل اسماعیلی برنده باشیم. باز کردن خط دفاعی صبا کار سختی بود و خوشحالم که بچه ها احساسی نبودند. کارهای تاکتیکی را که تمرین کرده بودیم، تست کردیم. ساختار تیم ما پیغام خوبی بود که به ما رسید. چند ستاره نداشتیم  و خوشحالم با هر تزریق و خروجی مسیر خود را طی می کنیم. قبل از هر نتیجه ای این مهم ترین اتفاق بود. تلفات نیز در این بازی ها طبیعی بود.  
چرا به لک فحاشی شد؟
صمد مرفاوی سرمربی من بود و من بازیکن استقلال بودم. اصول حرفه ای این است که منی که هم بازی و شاگرد یکی از بهترین های تاریخ استقلال بودم، ورود کنم. لک نیز بازیکن ثابت من بوده و اجازه بدهید در این موضوع ورود نکنم.  
بعد از فحاشی اهواز گریه نکردید؟
من در اهواز گریه نکردم. من سه بار گریه کردم. یک بار برای حجازی، یک بار هم برای مظلومی و یک بار هم برای منصورخان پورحیدری. فحاشی ادبیات غلطی است که من نمی پسندم. در اهواز و خوزستان دوربین روی من است تا ببینند من چه می کنم. فحاشی در اهواز هم تمام می شود. یا هواداران خسته می شوند یا در مسیری این موضوع فراموش می شود. حامد را دوست دارم اما یک انتقاد به او دارم. او در بین دو نیمه زمانی که به رختکن می رفت، هواداران ما را تحریک کرد. هوادار را نمی شود کنترل کرد. من انتظار داشتم حامد به داخل رختکن می رفت. نمی خواهم از هواداران دفاع کنم اما وقتی هواداران را با دست در کنار گوش گذاشتن تحریک می کنند، این می شود. من برابر هواداران پرسپولیس فحش نمی خورم زیرا به آنها احترام گذاشته ام. امیدوارم این موضوع حامد را به فضای مجازی کشیده نشود و این خواسته من از هواداران است. من در اهواز بعد از دو سال گله کردم. من با دوستان خوزستانی ام رابطه نزدیک دارم. من و مهدی رحمتی تلاش کردیم تا فحاشی ها متوقف شود اما رفتارهای او باعث شد این مشکلات پیش بیاید.  
مصدومان استقلال؟
با هماهنگی که با کادر پزشکی داشتیم، گفتند حیدری و رابسون در لیست نباشند. با تیم دکتر نوروزی هماهنگ هستیم. از فردا حیدری و رابسون را در اختیار داریم و به جز وریا غفوری مصدوم دیگری نداریم.  
برزای در سمت راست؟
همه سرعتی ها نباید مهاجم باشند. از برزای راضی هستیم و می توانیم امیدوار باشیم اتفاقی که برای مهدوی کیا رخ داد برای بهنام رخ بدهد. باید به او کمک بکنیم و می دانیم او در چند پست می تواند بازی کند. جوانان در ترکیب اصلی بازی خواهند کرد. از عملکرد مجید حسینی نیز راضی بودم. می دانم جوانان با همه وجود بازی می کنند و اگر بزرگانی مانند رحمتی و ابراهیمی نیز باشند ترکیب فوق العاده ای خواهیم داشت.

20:01  1395/08/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن