تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821279851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفن جنجالی دیکتاتور سابق فیلیپین در گورستان ملی قهرمانان پس از 27 سال + فیلم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دفن جنجالی دیکتاتور سابق فیلیپین در گورستان ملی قهرمانان پس از 27 سال + فیلم
جنازه فردیناند مارکوس پس از گذشت 27 سال از مرگش در گورستان ملی قهرمانان مانیل به خاک سپرده شد.


به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ جنازه فردیناند مارکوس دیکتاتور سابق فیلیپین روز جمعه در گورستان ملی قهرمانان در مانیل به خاک سپرده شد.


جنازه فردیناند مارکوس دیکتاتور سابق فیلیپین پس از گذشت 27 سال از مرگش روز جمعه در مراسمی خصوصی و کوتاه در حضور اعضای خانواده اش در گورستان قهرمانان مانیل دفن شد. 


خاکسپاری مارکوس در میان اعتراض گروهی از مردم فیلیپین که نماینده هزاران قربانی دو دهه حکومت دیکتاتوری او هستند برگزار شد. 


تصاویر مراسم خاکسپاری بر روی صفحه فیس بوک دختر بزرگ مارکوس منتشر شده است. تنها خواهر مارکوس بر روی ویلیچر در مراسم شرکت کرده بود. 


دادگاه عالی فیلیپین در روز هشتم نوامبر با درخواست معترضان ر برای متوقف کردن انتقال جسد مارکوس به گورستان قهرمان ملی مخالف کرد. 


رودریگو دوترته رییس جمهور فیلیپین که همواره از متحدان خانواده مارکوس ها بوده مجوز دفن دیکتاتور سابق را در این گورستان صادر کرد.


جسد مومیایی مارکوس که از سال 1993 در استان ایلوکوس نورته نگهداری می شد با بالگرد به مانیل منتقل شد. فردیناند مارکوس در سال 1989 و 3 سال پس از زمان برکناری از قدرت در تبعید در هاوایی درگذشت. 


فیلیپین در حالی سی امین سالروز برکناری مارکوس از قدرت را گرامی داشت که 75 هزار قربانی حکومت دیکتاتوری وی همچنان در انتظار رسیدگی به پرونده شکایت خود هستند.





لینک دانلود




لینک


۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن