تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820598731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۳۰۰ هزار زائر تاکنون از مرز چذابه عبور کرده اند/ عدم امکان صدور ویزا در مبادی خروجی کشور


واضح آرشیو وب فارسی:نسیم آنلاین:
۳۰۰ هزار زائر تاکنون از مرز چذابه عبور کرده اند/ عدم امکان صدور ویزا در مبادی خروجی کشور

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طبق آخرین آمار تاکنون نزدیک به ۳۰۰ هزار زائر از این مرز تاکنون عبور کرده و با توجه به عبور زائران از مرز خوزستان این استان ۵۰ درصد از حجم تردد در این مسیر بوده است.
به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: سید رضا صالحی امیری امشب در حاشیه سفر به استان خوزستان و بازدید از روند ارائه خدمات به زائران در مرز چذابه با اشاره به روند اطلاع رسانی ها توسط رسانه های بیگانه اظهار کرد: این رسانه ها معتقدند که در کار و امور اطلاع رسانی خود حرفه ای بوده و توانا هستند اما حال حضور آنها کجاست تا این شور حضور و جلوه های زیبای اسلامی را به دنیا نشان دهند.
وی با اشاره به روند ارائه خدمات در مرزها به زائران اربعین حسینی افزود: شور حسینی ایجاد شده در این مسیرها بالاتر از یک حرکت و پیاده روی است و این حالت تمام مسیر را فرا گرفته است، زیرا راهپیمایی اربعین بزرگترین راهپیمایی و حرکت در سطح جهان است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: جا دارد از تلاش های صورت گرفته در مسیرهای منتهی به کربلا و کشور عراق توسط موکب داران و خادمان امام حسین(ع تلاش کنم، زیرا مردم استان خوزستان محبان اهل بیت(ع) هستند.
صالحی امیری با اشاره به آمار ارائه شده از ترددها در مرز چذابه گفت: طبق آخرین آمار تاکنون نزدیک به 300 هزار زائر از این مرز تاکنون عبور کرده و با توجه به عبور زائران از مرز خوزستان این استان 50 درصد از حجم تردد در این مسیر بوده است.
وی با تاکید پوشش کامل رسانه ای این واقعه بزرگ تاکید کرد: مقطع زمانی عاشورا تا اربعین نقطه عطف تاریخ اسلام است و نیاز است که همه آن را مورد مطالعه قرار دهند و از جانب رسانه ها به این موضوع بیشتر بپردازند.
صالحی امیری با اشاره به اینکه پیش بینی عبور 2 میلیون نفر از مرزهای کشور برای اربعین می شود عنوان کرد: انتظار می رود زائران برای عبور از مرزها گذرنامه همراه خود داشته باشند، همچنین ...
[ مشاهده متن کامل ۳۰۰ هزار زائر تاکنون از مرز چذابه عبور کرده اند/ عدم امکان صدور ویزا در مبادی خروجی کشور در نسیم آنلاین ]اخبار پیشنهادی:




۳۰۰ هزار زائر تاکنون از مرز چذابه عبور کرده اند/ عدم امکان صدور ویزا در مبادی خروجی کشور






جمعه ، ۲۸آبان۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نسیم آنلاین]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن