تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821018617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص ۱.۵ میلیارد دلار با نرخ ۱۱ درصد برای صادرات


واضح آرشیو وب فارسی:اتحادیه طلا:
اختصاص ۱.۵ میلیارد دلار با نرخ ۱۱ درصد برای صادرات

معاون اول رییس جمهور اعلام کرد: یک ونیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی با نرخ 11 درصد برای صادرات اختصاص داده ایم، که برای طرح های اشتغال زای کوچک برای مناطق کمترتوسعه یافته است که امیدواریم مجلس شورای اسلامی آن را تصویب کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، اسحاق جهانگیری، شامگاه دوشنبه(24 آبان) در جلسه ستاد مقاومتی استان کرمان در جیرفت، گفت: کارنامه بانک های استان در پرداخت تسهیلات به صنایع کوچک و متوسط مردود است و باید مطلبی در این زمینه داشته باشند در غیر این صورت خواستار برخورد جدی استاندار و وزیر کشور در این خصوص هستیم.
وی افزود: این گونه رفتار کردن بانک های استان کرمان به اقتصاد مقاومتی نمی خورد و بانک ها باید به سرعت علت عدم ارایه تسهیلات بانکی را اعلام کنند و اگر طرحی را قبول کردند اعتبارات آن را به سرعت پرداخت کنند.
معاون اول رییس جمهور با بیان این مطلب که استان کرمان یکی از استان های صنعتی کشور است، ابراز کرد: با پیگیری ها و ابتکارات استاندار کرمان انتظار داریم بانک ها اقداماتی را انجام دهند.
جهانگیری ادامه داد: دو و سه طرح ملی داریم که آغاز آن را مقام معظم رهبری اعلام کردند و فرمودند «یکی از اولویت ها این باشد که صنایع کوچک و متوسط را راه بیندازند» و برخی از استان ها در این طرح خوب درخشیدند.
جهانگیری ادامه داد: استان کرمان پتانسیل های زیادی دارد اما از سوی دیگر محدودیت هایی از قبیل بحران آب نیز در این استان وجود دارد که برای آب شرب استان تدابیری خوبی در این دولت اندیشیده شده است و در حوزه آب بخش کشاورزی نیز با توجه به اینکه برخی از محصولات استان صادراتی است، باید به سمت آبیاری و کشت نوین حرکت کنیم.
معاون اول ...
[ مشاهده متن کامل اختصاص ۱.۵ میلیارد دلار با نرخ ۱۱ درصد برای صادرات در شبکه اطلاع رسانی اتحادیه طلا جواهر و سکه تهران ]اخبار پیشنهادی:




اختصاص ۱.۵ میلیارد دلار با نرخ ۱۱ درصد برای صادرات






جمعه ، ۲۸آبان۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اتحادیه طلا]
[مشاهده در: www.tgju.org]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن