تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798707094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفته یازدهم؛ جدال‌های دیدنی و داغ لیگ فوتسال :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: هفته یازدهم؛ جدال‌های دیدنی و داغ لیگ فوتسال
هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال فردا با انجام دیدارهای حساس در نقاط مختلف برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، گیتی پسند در این فصل توانسته عملکرد درخشانی از خود به جا بگذارد و اکنون بدون رقیب در صدر جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارد و امیدوار است این روند را در بازی فردا مقابل تاسیسات دریایی نیز ادامه دهد.
حساس ترین دیدار این هفته را نیز می تواند تقابل دو تیم گیتی پسند و تاسیسات دریایی دانست، جایی که شاگردان شمسایی نمی خواهند بیش از این از حریف عقب بمانند. تاسیسات دریایی البته با اضافه کردن محمود خوراکچی به عنوان بازیکن سابق پرسپولیس و پیشکسوت این تیم، امیدوار است هواداران پرشمار پرسپولیس را در کنار خود ببیند. گیتی پسند اکنون از 10 بازی خود 30 امتیاز کسب کرده و تاسیسات نیز 21 امتیاز اندوخته است.
یاسین پیشرو که بعد از سه هفته ناکامی در دیدار هفته دهم موفق به پیروزی شد اینبار حفاری اهواز را روبرو خود خواهد داشت و باید دید انصاریفرد و محمدرضا حیدریان موفق خواهند شد از این دیدار خانگی با امتیاز کامل از زمین خارج شوند یا خیر. یاسین پیشرو که دومین فصل خصوصی سازی را پشت سر می گذارد با توجه به توانمندی‌های مدیر جوان خود امیدوار است در این فصل عملکرد بهتری نسبت به فصل گذشته از خود به جا بگذارد. علی رحمانی در این فصل با مدیریت خود با جذب و اعتماد به بازیکنان جوان و تغییرات در راس کادرفنی تیمش و سود بردن از محمدرضا حیدریان نشان از تجربه اندوزی اش نسبت به فصل گذشته داده و تا به اینجا نیز عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته است. آنها مقابل حفاری می توانند در صورت پیروزی جایگاه اهوازی ها را نشانه بگیرند.
دبیری تبریز به دنبال این است تا از جدال تاسیسات و گیتی پسند بهترین سود را ببرد و با برتری مقابل حریف به صدر جدول نزدیک شود. آنها البته فرش آرا را پیش روی خود می بینند که با توجه به شکست در هفته گذشته نمی خواهند بار دیگر بازنده از زمین خارج شوند. دبیری تبریز اکنون با 21 امتیاز در رده دوم جدول و با فاصله 7 امتیازی از صدر قرار دارد.
مس سونگون نیز دیگر مدعی جدول است که امیدوار است با پیروزی مقابل مقاومت البرز به رده های بالاتر صعود کند. سونگونی ها اکنون در رده چهارم جدول و 20 امتیاز جای دارد و در صورت توقف حریفان می تواند امیدوار به صعود در این هفته داشته باشد. مقاومت البرز نیز با بعد از پیروزی در هفته قبل اکنون امیدوار است با کسب امتیاز صعود جالب توجهی در جدول به خود اختصاص دهد.
آذرخش در میزبانی خود از شهروند ساری کار دشواری برای کسب امتیاز پیش رو خواهد داشت. بندرعباسی ها که در این فصل نتوانستند عملکرد خوبی از خود به جا بگذارند اکنون با کسب 4 امتیاز در منطقه سقوط قرار دارند و شهروند ساری نیز امیدوار است با کسب بیستمین امتیاز خود به رده چهارم جدول صعود کند و در جمع مدعیان قرار گیرد.
جدال تیم های پایین جدول طرح و توسعه الوند و شهرداری ساوه نیز یکی دیگر از جدال های این هفته است که الوندی ها امیدوارند با کسب امتیاز از این دیدار خانگی خود را از قعر جدول جدا کنند. شهرداری ساوه اما بعد از باخت پرگل در هفته گذشته کار دشواری در این دیدار خواهد داشت و باید دید الوندی ها از بحران خارج خواهند شد یا خیر.
دانشگاه آزاد دیگر تیم حاضر در منطقه سقوط و پایین جدول است که این هفته برابر ارژن شیراز قرار خواهد گرفت. دانشگاهی ها با کسب 4 امتیاز از شرایط مناسبی برخوردار نیستند و شکست در این بازی می تواند آنها را کاملا در بحران قرار دهد و در سمت مقابل شیرازی ها نیز با 11 امتیاز امیدوار به فاصله گرفتن از تیم های انتهای جدولی است.
دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر، فردا و از ساعت 17 برگزار خواهد شد.  

18:51  1395/08/27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن