تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815535047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واژگونی مینی‌بوس زائران مشهدی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: واژگونی مینی‌بوس زائران مشهدی
رئیس پلیس راه استان از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در محور شاهرود _ میامی در صبح امروز خبرداد و گفت: این سانحه 10 مجروح برجای گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ حسن خسروجردی با اعلام این خبر اظهار کرد: به‌دنبال اعلام  وقوع یک فقره سانحه رانندگی در جاده "شاهرود_میامی" در ساعت 8:43 امروز به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 ، ماموران پلیس راه بی درنگ به محل سانحه در کیلومتر 35 این جاده اعزام شدند.


رئیس پلیس راه استان ادامه داد: این مینی‌بوس با 18 مسافر از شاهرود به مقصد مشهد مقدس در حرکت بود که به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه واژگون شد که در این سانحه 10 نفر از مسافران این خودرو مجروح شدند.


سرهنگ خسروجردی از انتقال مصدومان به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود با یک فروند بالگرد امدادی خبر داد و خاطرنشان کرد: همه مصدومان به‌موقع به بیمارستان منتقل شدند.


به گزارش ایسنا، وی در پایان خطاب به عموم رانندگان و به ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی تاکید کرد: انتظار می‌رود رانندگان به قانون عمل و به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه کنند.






۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن