تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819189392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرفاوی: امیدوارم داور با وجدان سوت بزند تا مهمان متضرر نشود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مرفاوی: امیدوارم داور با وجدان سوت بزند تا مهمان متضرر نشود
سرمربی تیم صبای قم گفت: داور باید عادلانه و با وجدان سوت بزند، امیدوارم داور فردا به گونه ای رفتار کند که شرایط برای تیم ما سخت نشود.

امیدوارم داور با وجدان سوت بزند که مهمان متضرر نشود
به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور بیان کرد: قبل از هر چیز اربعین حسینی و درگذشت منصورخان پورحیدری را تسلیت می‌گویم. منصورخان به گردن همه ما حق دارد، جامعه ورزش یک انسان نجیب و دوست داشتنی را از دست داد.

وی افزود: من به احترام هواداران و منصورخان پورحیدری نمی‌خواهم در مورد تیم حریف صحبت کنم. استقلال تیمی بسیار بزرگ و قابل احترام است. من سالها در آن بازی کردم و مربی‌اش بوده‌ام.


شرایط طوری است که باید مقابل این تیم قرار بگیریم. اما از لحاظ اخلاقی به صبا تعهد داریم. تمام تلاشمان را می کنیم که برنده خارج شویم. امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم و نکات تمرینات را پیاده کنیم. بازیکنان استقلال برای ما مهم نیستند و برای بهترین شرایط این تیم آماده ایم. بازیکنان با انگیزه ای داریم و آماده موفقیت هستیم. اما تیمی که هوادار ندارد در خانه ی یک تیم پرهوادار شرایط سختی خواهد داشت. امید چنین تیمی اول به خدا و سپس وجدان داوری است. داور باید عادلانه سوت بزند. خودم هم با داوری مشکلاتی داشتم ولی امیدوارم داور فردا به گونه ای سوت بزند و شرایط تیم مهمان را سخت نکند. امیدوارم با تمرکز و آرامش بازی خوبی انجام دهیم.


مرفاوی در مورد مصدومان تیمش افزود: خوشبختانه مصدوم و محروم نداریم.


وی در مورد شرایط قرعه کشی جام حذفی و اینکه تیم‌های قوی در یک طرف جدول قرار گرفتند، تصریح کرد:به تصمیمات مسئولان برگزاری جام حذفی احترام می گذارم. اما تیمی که در جام حذفی قهرمان می شود، باید در آسیا از حیثیت کل فوتبال ایران دفاع کند. وقتی شرایط بازی ها آسان است، حذفی محک خوبی برای تیم ها نیست. بلکه تیم قهرمان باید با قدرت رقیبان را پشت سر بگذرانند نه اینکه بازی های ضعیف و آسان برگزار شود تا در نهایت یک قهرمان واقعی به جام باشگاه های آسیا برود.
قهرمانی با ۶ بازی که نصف آنها سبک هست فایده ندارد. مثلا ذوب آهن که قهرمان حذفی بود، بازی های آسانی را هم داشت. باید در جام حذفی فقط لیگ برتری ها و لیگ یکی ها شرکت کنند.


مرفاوی در مورد مشکلات مالی تیمش یادآور شد: این مسائل فقط مختص صبا نیست، فقط کمی منابع برای ما دیرتر فراهم می شود. بارها گفته ام که از مسئولان استان انتظار داریم به تیم ما کمک کنند، اگر ما نماینده ی قم هستیم، پس مسئولان استان باید به یاری ما بیایند. وقتی رئیس مجلس و امیرآبادی نماینده ی قم هستند، انتظار کمک از آنها داریم تا آنقدر زخم زبان به خاطر مشکلات مالی نشنویم.در حال حاضر  آرامش داریم ولی رفته رفته مدیریت این مشکلات سخت می شود.


مرفاوی در مورد اینکه آیا در نیم‌فصل قصد جذب بازیکنی دارد، تصریح کرد: ابتدا باید به فکر نیم فصل اول باشیم تا به تعهدات باشگاه جامه عمل بپوشانیم. در نیم فصل دوم هم باید منابع باشگاه را ببینیم.


وی در مورد اینکه آیا حامد لک را تیم سوئدی می‌خواهد؟ گفت: او تکلیفش مشخص است، با صبا قرارداد دارد و چیز جدیدی در این مورد اعلام نشده است.





۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن