تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819865517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسینی: بازی با ماشین سازی مثل فینال است


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری فارس: مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست پیش از دیدار تیم های ذوب آهن و ماشین سازی در مرحله یک هشتم رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور گفت: برگزاری بازی های حذفی شانسی است برای همه تیم ها که با قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند. همه تیم ها با تفکر قهرمانی در این رقابت ها حاضر می شوند.

سیدمجتبی حسینی خاطر نشان کرد: فردا مقابل ماشین سازی بازی سختی پیش بینی می کنیم و به بازیکنان گفته ایم به چشم فینال به این دیدار نگاه کنند.

وی افزود: مسابقات حذفی با لیگ فرق می کند. همه تیم ها به دنبال قهرمانی در این رقابت ها هستند و همه سعی می کنند مشکلات را کنار بگذارند و با انگیزه ای دیگر به جام حذفی می آیند.ما هم در تعطیلات با دیدن بازی ها، شناخت خوبی از تیم ماشین سازی پیدا کردیم.

وی در خصوص تغییر محل برگزاری دیدار با ماشین سازی گفت: این مسایل مدیریتی است و ما هم فکر می کردیم بازی در نقش جهان است، اما این تغییر بازی؛ دیدگاه مدیریتی است.

حسینی اظهار کرد: مهرداد قنبری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت و مهدی رجب زاده هم تازه از بند مصدومیت خارج شده است.

وی در ارتباط با پیوستن رشید مظاهری به تمرینات تیم نیز گفت: رشید مظاهری امروز سر تمرین تیم حاضر شد و اگر شرایط مناسب بود از رشید در دروازه استفاده خواهیم کرد.



۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن