تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816979694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرار آرژانتين از بحران و ناکامي دوباره يانکي‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: فرار آرژانتين از بحران و ناکامي دوباره يانکي‌ها
خروج آرژانتين از بحران و دومين شکست پياپي امريکا پس از روي کار آمدن ترامپ رقابت را در بين تيم‌هاي قاره امريکا حساس‌تر از گذشته کرد.
نویسنده : شيوا نوروزي 


خروج آرژانتين از بحران و دومين شکست پياپي امريکا پس از روي کار آمدن ترامپ رقابت را در بين تيم‌هاي قاره امريکا حساس‌تر از گذشته کرد. ديدارهاي انتخابي جام جهاني 2018 در منطقه کونکاکاف و امريکاي جنوبي پيگيري شد و مدعياني چون آرژانتين و برزيل از سد حريفان گذشتند، اما يانکي‌ها با تحمل يک شکست وضعيتي بحراني پيدا کردند. علاوه بر اين ديدارهاي تدارکاتي، بازي‌هاي دوستانه نيز در برخي کشورها برگزار شد که تساوي انگليس با اسپانيا و ايتاليا با آلمان از مهم‌ترين نتايج به دست آمده بود.
  
رستگاري آلبي‌سلسته
برد سه بر صفر آرژانتين بر کلمبيا اين تيم را موقتاً از بحران خارج کرد. آلبي‌سلسته پس از تحقير در مقابل برزيل، سه امتياز حياتي را به دست آورد تا با يک پله صعود به رده پنجم جدول صعود کند. با وجود اين هواداران هنوز هم از عملکرد بازيکنان رضايت ندارند و اين بار هيگواين را هو کردند. ادگاردو بائوسا، سرمربي راه‌راه‌پوشان با اشاره به گلزني مسي از بازي شاگردانش تمجيد کرد: «ليونل مسي نقش تعيين‌کننده‌اي در اين بازي داشت. از عملکرد بازيکنانم خشنودم. بازي آساني نبود اما آنها نتوانستند به خوبي بازي کنند و باعث خوشحالي‌مان شوند. توانستيم بازي خوبي را به نمايش بگذاريم و دروازه‌مان را بسته نگه داريم. آرام هستيم. هرگز احساس نکردم بازيکنان از من حمايت نخواهند کرد و با ايده من مشکلي ندارند.» نکته جالب اين ديدار عصبانيت شديد ليونل مسي پس از پايان بازي بود. يک روزنامه‌نگار آرژانتيني لاوتزي ملي‌پوش آرژانتيني را به مصرف ماري‌جوانا متهم کرده به همين دليل کاپيتان آلبي‌سلسته اعلام کرد که هيچ کدام از ملي‌پوشان ديگر با رسانه‌هاي آرژانتين مصاحبه نخواهند کرد. در يکي ديگر از بازي‌ها برزيل در خاک پرو موفق به شکست تيم ملي اين کشور شد و همچنان در صدر جدول پيشتاز است. شيلي نيز در حالي سه بر يک پرو را برد که باتوجه به برد اکوادور مقابل ونزوئلا در همان رتبه چهارم باقي ماند. آنتونيو پيسي کارگروهي را عامل موفقيت شيلي عنوان کرد: «توانايي‌هاي فردي بازيکنان ارزشمند است اما پيروزي در اين بازي با کار گروهي به دست آمد. با گذشت زمان توانستيم راحت‌تر کار کنيم چراکه بازيکنان قدرت تيمي را باور داشتند.»
  
يانکي‌ها روي نوار باخت
دومين شکست متوالي يانکي‌ها تيم يورگن کلينزمن را با بحراني جدي مواجه کرده است. در ادامه ديدارهاي انتخابي کونکاکاف، کاستاريکا در خانه با چهار گل امريکا را از پيش‌رو برداشت و حالا امريکايي‌ها در قعر جدول قرار گرفته‌اند. سرمربي آلماني باخت تيمش را اين‌گونه توجيه کرد: «‌اکنون بايد اين دو شکست را فراموش کنيم و به فکر بازي‌هاي آينده‌مان باشيم. شکست برابر کاستاريکا تلخ بود. به بازيکنانم گفتم اين آخرين باري نيست که مغلوب مي‌شويم و بايد از آنها درس بگيريم. به کاستاريکا به خاطر نمايش فوق‌العاده‌اش تبريک مي‌گويم. هرگز فکر نمي‌کردم اين بازي‌ها را با دو شکست شروع کنيم. اين دو باخت برابر حريفان قدرتمندي همچون مکزيک و کاستاريکا رقم خورد. شکست، جزئي از بازي است. بايد خود را پيدا کنيم و به مسابقه‌ها برگرديم. دو شکست پياپي دردناک است.»
  
تساوي غول‌هاي اروپايي
تيم ملي انگليس در شرايطي به تساوي دو بر دو برابر اسپانيا رضايت داد که سه‌شيرها تا دقيقه 96 از ماتادورها پيش بودند. به گفته ساوت گيت، سرمربي انگليس اين تساوي براي سه‌شيرها به معني شکست است: «بازيکنان هر آنچه که در توان داشتند رو کردند و من از عملکرد آنها رضايت دارم. به شاگردانم افتخار مي‌کنم. به بازيکنان گفتم اسپانيا تيم قدرتمندي است اما حتي اگر بازي را واگذار کنيم، بايد شجاع ظاهر شويم. اسپانيا يکي از بهترين تيم‌هاي جهان است. متأسفانه فقط در دقايق پاياني برابر اين تيم کم آورديم. تساوي در چنين شرايطي براي ما همچون شکست است.» مصاف ايتاليا و آلمان نيز در سن‌سيرو به تساوي بدون گل انجاميد. بوفون سنگربان لاجوردي‌پوشان تعداد ديدارهاي ملي‌اش را به 167 بازي رساند و با رکورد کاسياس برابر شد. نتورا سرمربي ايتاليا اما از اين تساوي رضايت کامل داشت: «نتيجه راضي‌کننده بود. بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم. اجازه نداديم زياد دروازه ما تهديد شود. برابر تيمي بازي کرديم که دو سال پيش قهرماني در جام جهاني را به دست آورد. با اين حال ما اجازه خودنمايي را به آنها نداديم.» يواخيم‌لو نيز از اينکه دروازه تيمش باز نشده خوشحال بود: «در شش ديدار اخير دروازه خود را بسته نگه داشتيم و اين نشان مي‌دهد در خط دفاعي بسيار خوب بوديم.» در ديگر ديدار دوستانه مهم، ديدار فرانسه و ساحل عاج نيز گلي دربر نداشت.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن