تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815389588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برادران: چهره‌های ورزشی می‌توانند سفیر پیام مشهد ۲۰۱۷ به جهان باشند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: برادران: چهره‌های ورزشی می‌توانند سفیر پیام "مشهد ۲۰۱۷" به جهان باشند

مشهد2017
رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: می‌توانیم با ورزش، پیام "مشهد ۲۰۱۷" را خیلی ساده به مردم منتقل کنیم. به گزارش ایسنا، محمدمهدی برادران ظهر امروز در نشست ظرفیت‌های گردشگری ورزشی مشهد در سال ۲۰۱۷ که در سالن شورای دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه فردوسی برگزار شد، اظهار کرد: جایگاه ورزش در استان و شهر مشهد باید مشخص شود، قطعا ما می‌توانیم برای گردشگری ورزشی در مشهد در کنار بحث‌های زیارتی و فرهنگی برنامه داشته باشیم.
وی عنوان کرد: به عنوان پیشنهاد در سمت‌های مختلف چندین بار گفتم برخی از چهره‌های ورزشی مشهد می‌توانند به عنوان سفیر ورزشی پیام "مشهد ۲۰۱۷"را به جهان منتقل کند که در این رابطه پتانسیل‌های لازم در شهر مشهد وجود دارد اما مدیریت باید کمی تغییر کند.
رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در کنار مسابقات ورزشی کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۷ ما باید به فکر برگزاری مسابقات ورزشی شهرهای اسلامی باشیم. 
وی گفت: نیاز بسیاری وجود دارد که ما بتوانیم اول به مردم مشهد و سپس کشور و جهان، مشهد ۲۰۱۷ را معرفی کنیم خیلی‌ها هنوز نمی‌دانند که این رویداد چه هدفی را دنبال می‌کنند. قطعا بیش از هر حوزه‌ای ورزش می‌تواند در این قسمت تاثیرگذار باشد.
برادران ادامه داد: دو دیدگاه وجود دارد. یکی اینکه برخی معتقدند در مشهد ما باید مانند سایر شهرهای کشور عمل کنیم و حریم رضوی را متعلق به خود حرم مطهر بدانیم، عده‌ای هم عقیده دارند که نه، کل شهر حرم مطهر است و باید با قوانین دیگری عمل کنیم.
برادران افزود: دیدگاه سومی هم وجود دارد که ما می‌توانیم با همان اقداماتی که در سایر شهرهای کشور اتفاق می‌افتد برنامه‌ریزی داشته باشیم اما پیوست فرهنگی برای این برنامه‌ها به وجود بیاوریم که مطابق با حساسیت‌ها و شرایط موجود در شهر مشهد باشد.
رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی  تصریح کرد: ما باید با یک نگاه منطقی شرایط موجود را بررسی کنیم قطعا می توانیم در همه عرصه‌ها فعال باشیم و می‌شود یک شهر مذهبی با رعایت موازین مذهبی آن شهر در تمامی حوزه‌ها  با همان فرهنگ رضوی فعال باشد.
وی تاکید کرد: نه تنها ما باید مخالف فعالیت بیشتر در شهرهای مذهبی باشیم بلکه باید مطابق با فرهنگ‌های رضوی اقداماتی را برنامه‌ریزی کنیم که توسعه دهنده این فرهنگ باشد. باید بتوانیم مشهد را به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی کنیم. انتهای پیام





تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن