تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804456110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حرفهای صریح کی‌روش درباره AFC و کفاشیان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ورزش سه: کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی که توانست دور رفت رقابت های انتخابی جام جهانی را با کسب 11 امتیاز و صدرنشینی پایان دهد از برنامه های خود در ادامه مسابقات و البته گله گزاری بابت بازی در زمین نامساعد دیدار با سوریه پرداخت.


* اکنون زمان موفقیت در دور برگشت است


همانطور که از ابتدا و همیشه گفتم باید کاری کنیم که در قسمت نهایی مسابقات پرقدرت تر و در جایگاه خوبی قرار گرفته باشیم. خوشبختانه در دور رفت مسابقات به هدف مان دست یافتیم و اکنون در دور برگشت باید به هدف نهایی مان برسیم.
 
* روز تلخ و ضرر زننده


متاسفانه روز گذشته روز تلخ و ضرر زننده ای بود به فوتبال چون وجاهت آن زیر سوال رفت و ما می توانستیم امتیاز کاملی از این بازی کسب کنیم. ما می خواستیم دور رفت را با 13 امتیاز به پایان برسانیم. در اولویت دوم 11 امتیاز را داشتم که این هم می توانست خوب باشد. البته ما یک مزه تلخ را بابت این اتفاق اکنون زیر زبان داریم و اگر بازی در استادیوم و شرایط مناسبی برگزار می شد می توانستیم امتیاز مناسب را کسب کنیم. متاسفانه اتفاقی که افتاد تاسف آور است و هم برای مسوولان فیفا و ای اف سی، البته نه برای همه آنها بلکه برای کسانی که این تصمیم را در این شرایط که در مالزی فصل بارش های فصلی است. در چند کیلومتری استادیومی که بازی کردیم استادیوم هایی با شرایط و امکانات بهتر وجود داشت و ما می توانستیم آنجا این دیدار را برگزار کنیم.
 
* از کفاشیان سئوال کنید


ما در زمان لازمه گزارشات کاملا حرفه ای خودمان را به ای اف سی ارسال کردیم و گفتیم شرایط برای برگزاری بازی وجود ندارد. نه تنها تصمیم مناسبی نگرفتند بلکه اگر بخواهیم صحبتی کنیم ما را با جرایمی هم مواجه می کنند. پیشنهاد بنده به اصحاب رسانه این بود که اگر بخواهم حرفی بزنم با جرایم مواجه می کنند و آنها باید از دست اندرکاران ای اف سی بپرسید که چرا چنین کاری کردند و اکنون در ایران نیز فرد دوم آسیا را در اختیار داریم که افتخارات مناسبی در رده های مختلف فوتبال به دست آورده اند و باید اکنون این سوال را از او پرسید. خود شما فرد دوم آسیا را در ایران دارید که جایگاهش را به خاطر تیم ملی بزرگسالان و تیم‌های ملی به دست آورده است و از او بپرسید که AFC چرا تصمیم به برگزاری این دیدار در شرایط نامساعد گرفته است.
 
* شادی مردم بزرگترین جایزه ماست 


بهترین و بزرگترین جایزه ای که تیم های مثل فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و بانوان کسب کردند شادی ملت است و بگذارید جایزه های دیگر را دیگران به دست آورند. ما ارزنده ترین جایزه ها را با این شادی به دست می آوریم. آن جایزه فقط یک جایزه است که در یک سطح خاص برگزار می شود اما شادی جمعی مردم ایران ارزشمندتر است و ما تمام تلاش مان را می کنیم تا شادی و غرور را کسب کنیم.
 
* این پیاده روی در پارک نیست


برنامه های آتی تیم ملی فوتبال ایران بسیار ساده است. هر کسی که فکر کند صعود تیم ملی ایران کار ساده ای و مثل پیاده روی در یک پارک است اشتباه می کنند. نه تنها در درون زمین باید قدرتمندانه حضور یابیم بلکه باید در بیرون زمین نیز هوشمندانه به کار خودمان ادامه دهیم. حریفان در دور بعدی دست یکدیگر خوانده اند و حریفان تمام تلاش را خواهند کرد که تیم ملی ایران از صعود باز بماند و اگر در سخت کار کردیم باید در این دور سخت تر کار کنیم تا به صعود برسیم.




۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن